2010. május 20.

Velem az a baj,hogy mindig csak utólag vagyok okos. Főleg a vizsgáimat illetően. Kezdem azt hinni, hogy előre nem megy.
Anyám annyira jó fej, még midnig próbál meggyőzni arról, hogy menjek inkább németet tanulni, befizet valami kedves germán városba akár egy hónapra is, ott tisztaság van, nem kapok hepatitist és nem rabol el az orosz maffia.Nem is értékeli, hogy az éjszaka vonatozást saját magamtól(!!) elvetetettem, és már úti társat is találtam, aki feltehetőleg nem tömeggyilkos (ezt a facebook képéből ítéltem meg, amin egy kicsit jól néz ki egyébként, bár ez a jelenlegi helyzetemben sokadlagos, mivel lehet hogy még a nevetségesen könnyű tárgyból* is sikerül megbuknom, mivel annyira keveset alszom, hogy még a meglévő kevés agyi képességem is kárba megy.) Szóval visszatérve anyára, minden adandó alkalommal mártírkodik,hogy megint nem lesz pénzünk így Svájcba menni, ennek ellenére amikor javasoltam, hogy menjek bécsből,ahonnan egyébként vagy 50ezerrel kevesebbért elvisznek Moszkváig akkor ezt el kellett vetni,modnván mi van ha elromlik a kocsi, és nem érünk oda, eltévedünk vagy franc tudja mi történik,de a lényeg hogy esetlegesen lekésem a gépet.(Egyébként nem ezt hívják problémagyártásnak vagy túlaggódásnak?
Meg vagyok áldva.

*amiből csak az a lány akit "nem túl okos lénynek" titulál mindenki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése