2010. január 22.

Tudom, hogy a tanár-diák viszony soha nem lesz egyenlő még akkor sem, ha a diák helóval köszön a tanárnak a kocsmában,mert akkor is tisztelni kell, mivel ő a bölcs, és okos. Sőt azt is tudom, hogy már az ősemberek közt, vagy törzsi társadalmakban sem volt teljes egyenlőség (Giddens, 2003:D), de akkor sem értem miért kell ezzel visszaélni?
Ilyen az élet. hát kösz, ezt én is tudom.
És csak egy hanygányit érzem személyeskedésnek ezt. Ilyen alapon én meg nem fizetek mert utána moziba akarok menni a barátnőmmel, és kell a pénz, ilyen az élet.


Most meg azon gondolkodom,hogy húrja megalázzam magam,vagy sem. (szükséges e egyáltalán)

és még a fiút sem láttam(jó legyünk őszinték erre egy stat korrepetáláson nem nagy az esély,de ha nem mérgelem fel magam és felejtek el bemenni a könyvtárba a feladatgyűjteményért, lehet ott lett volna. annyira óvodás vagyok, tudom.)
de legalább mehetek táborozni, bár az emilben feltett debil kérdésemnek köszönhetően kétlem hogy fel is vennének.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése