2010. január 8.

Meg vagyok hatódva,mert kaptam egy emilt a csajtól akinek Portugáliába küldtem képeslapot (ja mert hogy én a postcrossing.com hihetetlenül lelkes tagja vagyok egy terheségnyi ideje(nem,nem vagyok terhes:D) és a falam egy jelentős része tele van képelapokkal, sőt még a fürdőszoba ablakra is jutott belőle) Megírta,hogy mennyire megható volt, és érdekes és őszinte meg fantasztikus, és tulajdonképpen ez a legkedvencebb képeslapja amit valaha is kapott.
Úgyhogy most én is teljesen meg vagyok hatódva magamtól milyen kedvesek az emberek. Az, hogy tetszik nekik amit írok még csak tovább fokozza a katarzisélményt. Lehet ezentúl a képeslapok nem képes hanem írott oldalát kéne scannelgetnem (na nem mintha ezt megtettem volna valaha is az utóbbi 8 hónapban). (vicces vagyok tudom)
Továbbá ma nem tudom mi ütött belém,de arról kezdtem el beszélni anyámnak ebéd közben, hogy M. mennyire meghízott a fogamzásgátlótól, és gigantikusak a mellei, és én nem akarok így járni*, szóval erre milyen megoldás van? Persze, a pesszáriumok használatáról ís bírtam kérdezni valami idótaságot, már nem is vagyok képes felidézni, de így is meg úgy is rettenetesen gáz.

*persze ehhez egy fiú is kellene, apróbb nehézségek, háháhá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése