2009. december 19.

Nem hiszem el,hogy másodszorra is meg bírtam bukni az analízis zh-n. Én ettől még jó ember vagyok amúgy... azt hiszem. (vagy lehet nem) Kár hogy ez most kicsit elrontja a karácsonyi szünetet. Illetve magát a karácsonyt. Amúgy azon gondolkodtam, mekora diszkrimináció már az általános iskolás nem keresztény gyereknek, hogy a karácsonyi szünetet karácsonyi szünnetnek hívják, mikor ők lehet nem is ünneplik otthon a karácsonyt. (mondjuk a török bevándorlók?)
Ja meg mondjuk, hogy hanukka vagy egy héttel hamarabb van, és akkor nekik még iskolába kell járniuk.

Azt hittem a dolgaim felfelé ívelnek, de lehet mégsem.
Emellett napok óta halálra fagyok, és ez kezd borzasztóan fusztrálni. De legalább elmentem orvoshoz!
Szeretném ha január vége lenne,vizsgák készen, és mehetnék sziszes táborba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése