2009. október 18.

Utálom a MÁV-ot.
Hogy a jegyárusító néni olyan bunkó, hogy az egész sor felhördül, én meg köpni-nyelni nem tudok a meglepetéstől. Mondjuk ha én is egész nap jegyeket árulnék minimálbérért, lehet én is bunkó lennék. Ma véletlen végigbuszoztam a 173-as vonalán majdnem kétszer teljesen (rossz irányba szálltam fel...), elég sokkoló élmény volt.
Szép és jó, hogy tanulunk a szegénységről, hogy aztán mi is szegények legyünk, mert a szociológiából a dolgok jelenlegi állása szerint haátrozottan nem fogunk megélni, de szemtől szembe tapasztalni kicsit mellbevágó volt. (Úgy érzem, most még megengedhetem magamnak, ogy a homokba dugjam a fejem)
Néha azon gondolkodom, hogy a biztonságiőr néni miért hiszi magát az egyetemen annyival feljebb valónak magát mindenki másnál... Pláne ha jobban meggondoljuk, hogy még a tanársegéd is magasabban képzett, mint amilyen ő valaha is lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése