2009. szeptember 25.

Van egy rendszeres olvasóm! Milyen hizelgő! (kár,hogy nem tudom megnézni az datlapod,a blogod pedig már vágyálom kategóriába esik,nyilván...)

Oh hát.
Végre itthon vagyok. Jó érzés úgy fürdeni hogy nem kell attól rettegnem mikor fogy ki a meleg víz. Az is jó,hogy nem a villamos csilingelésére riadok minden reggel.
És éhes vagyok.

Az áfonyás rudi a pöttyös megszégyenítése de komolyan. Várom a pillanatot amikor a nagymamám kitalálja,hogy a legfrissebb szilvalekvárjából(amiben meggyőződésem hogy 8kg szilva és 6 kg cukor az arány,de állítása szerint csak 2 .... ) és túróból túrórudit készít nekünk.

Annyi embert löktem ma fel a Nyugatiban, és annyian szitkozódtak, hogy biztosan pokolba fogok jutni. Kinevettek az 'eszméim' miatt,ami rémesen bosszant. Mármint ki ebben hisz, ki abban. Szerintem annak a legrosszabb aki semmiben nem hisz, szóval még mindeig jobb ha valami olyasmivel értek egyet amivel sokan nem, mintha mondjuk 'selátsehallDömötört' játszanék, vagy nem? De ez nem is fontos igazából.

1 megjegyzés:

  1. Szia, en vagyok a rednszeres olvasod. :) Hh nem tudod megnezni az adatlapom? Jok a kepeid BTW. :) M.

    VálaszTörlés