2016. október 2.

good things

Tegnap meg aztán végül ezután a rettenetes költözés után csak kerekedett egy szuper délután (az este meg megint szörnyen felhúztam magam, de erről majd később), ugyanis épp megint Berlinben volt a francia barátnőm aki Londonban tanul, de most valami papír kellett neki a Humboldtról, komolyan ezért ide kellett jönnie. Egy angol-francia barátnőjével jött, iszonyú édesek mind a ketten, pont olyanok mint amilyennek a párizsi lányokat képzelem. Belültünk egy Kaffeemitte nevű helyre, igazából egyáltalán nem így nézett ki, mert dugig volt, ott van a Haekescher Markt és a Rosenthaler Platz közt, ami iszonyú turistás, de olyan jó taglietelle akármit ettem meg aztán répatortát is, egészen váratlan volt. Pont amikor meg akartam jegyezni, hogy milyen hipszter modoros ez a hely, akkor vagy öten elkezdtek magyarul beszélni mögöttem, és ekkor már csak röhögni bírtam.

Aztán még elmentünk a Markthalle neunhoz, ahol havonta párszor van Breakfastmarket meg mindenféle kajás piacok, valami isteni, a konceptció hasonló mint a fővámtéri Vásárcsarnok, a legjobb, hogy a modoros gurmé standok közt van egy Aldi nord.

képözön:


ilyenek a standok a piacon, valami fantasztikus
 a piac előtti utcán is voltak standok, a sajtos szelfiktől mindenkit megkímélek, viszont ez az éjjel-nappali annyira jó
Mathilde being Mathilde, ezen a képn nem különösebben látványos, de az egész háztömb, ill. a tér másik fele is csupa rózsaszín házakból áll

ja, és beköltöztem!

2 megjegyzés:

  1. Akkor ezek szerint Berlinen belül költöztél koliba? Valamiért úgy értelmeztem, h a városból el, és gondoltam hátha felém. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha, nem, Oldenburgba költöztem :)

      Törlés