2014. február 18.

miután a teológus belinkelte nekem facebookon ezt, pedig pontosan tudja milyen gyenge pontom, hogy ténlyeg annyit híztam szeptember óta, hogy nem ér be a szükebb nadrágom, és miután azt bírta mondani, hogy biztos azért akar velem lenni ez a másik fiú, mert elmeséltem neki a "családi vagyont", meg hogy ilyeneket tippel, hogy biztos egy gazdag ügyvéd, és hasonló gonoszságok, de hogy azért menjek el a szülinapi partijára, ami nem nála lesz, mert akkor költenie kellene kajára, és mert az egész parti a 17 éves barátnője 17 éves barátnőiből áll, és hogy ugye majd azt mondjuk, hogy nem az exe vagyok, hanem csak egy barát, hát tényleg végre likvidáltam mindenhonnan.
azt hiszem, hogy végre megnyugodtam.

3 megjegyzés:

  1. Finally!!! Hidd el, csak profitálni fogsz ebből a lépésedből. :)

    VálaszTörlés
  2. finally! good riddance.

    VálaszTörlés
  3. csúnya dolog itt örömködni, de na végre már! tényleg a te érdekedben.

    VálaszTörlés