2014. január 9.

csecceksz

most mindenféle hasznos és produktív dolgot kellene csinálnom, de lejár a tagságom a társkeresőn 1 nap múlva, úgyhogy gyorsan elolvastam a mindenféle üzeneteket amiket újév óta kaptam, és tessék, társkereső szuperszar különkiadás, top10, vagy akárhány. (jó, most én is szuperízléstelen vagyok, hogy ezeket megosztom, de az interneten semmi nem titok, ezt mind tudjuk)

top10 szarüzenetek (mindegyik első levélváltásból származik, és a fiú kezdeményezte):

1. szia! ma raersz? egyetlen szabadnapom van es annyira dughatnekom hogy hihetetlen

2. nyalnád a hegyét?


3.ráérsz?

4.Még beleférek ????


5. szió élvezz velem mondjuk egy közös masztizás most


6.elnyalogatnálak szivesen...


hosszú levél szekció:

7. Szia!
Az adatlapod és a fényképed alapján szimpatikusnak talállak és szívesen ismerkednék veled. A szilvesztert nem szeretném egyedül tölteni, így ehhez keresek partnert, vagy társaságot. Nyitott, laza, vicces, bevállalós pasi vagyok. Ha a barátaiddal, barátnőiddel olyan bulit csinálnátok, ahol lenne kedvetek egy alázatos, illetve alázható csicskával eljátszani, annak nagyon örülnék. Szinte bármit megtennék, amit csak akarnátok!
Érdekelne téged ilyesmi?
Üdv: 
felhasználónév: t-boy-ult
8.szia megismernelek
alairtam az mtkba 3évre megünnepelhetnéd ma este velem

9. szia  ismi?

10. sziia mit csinálsz szilveszterkor? végigszeretkezhetnénk az összes kapualjat a körúton 


+1 megkóstolhatnánk egymást 

jaj, és a kedvencem: (amiről nem tudom mit gondoljak, bár kiderült a fiúról, hogy kifejezetten értelmeseket ír, és nincs szado-mazo vágya, csak épp randira nem hívott,)

Heló! Drímgörl gyanús a fényképed és az adatlapod is. Az a lány vagy, akinek hajlandó lennék az ablaka előtt térdepelni órákon keresztül meztelenül, míg jégcsappá nem fagy a mecsodám, és véres körmömmel szerelmes verset kaparnék a csontkemény betonba.

továbbá top 10 felhasználónevek:
handsome0690
fuckalot83
puhaszáj45
kukac1973
analjoy 
t-boy-ult
Jó a nyelvem
idosebbnot22
szexkandur
MakeYouCum
titokban szeretot
Hancúrléc83


+2: Bojleres Miki
     Babinéni



2 megjegyzés:

  1. na jó, az alázatos csicskáztathatónál már hangosan nevettem. ilyen nincs. és mégis.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor jó,örülök, pont ez volt a cél :D

      Törlés