2013. december 14.

Meg ez is hogy van, hogy én még csak most tudtam meg, hogy van olyan hogy ínyplasztika? Jó, ne röhögjetek, ez azoknak van, akiknek látszik az ínye ha mosolyognak, és az egyébként nem olyan szép, és engem főleg idegesít, mióta egyszer elmondtam a teológusnak hogy ez engem  zavar, és habár azt mondta, hogy szerinte nem feltünő, valahogy állandóan felhozta és kellemetlenül együttérző megjegyzéseket tett amikor valamiért negatív voltam magammal szemben, meg kérdezgette, hogy ez az ínyem miatt van-e. Mármint ha elégedetlen vagyok magammal, az akkor elsődlegesen nem az ínyem miatt van, de akkor is. Mondjuk még azt sem tudom, mennyibe kerül egy ilyen, mert ha mondjuk egy lakás ára, akkor nem hiszem, hogy vállalkoznék rá. Csak arról van szó, hogy mindig látom mások szép mosolyát, és akkor mindig irigy leszek, mert az enyém fele olyan csodás sincs.

Mindenesetre remélem nem végzem úgy, mint a kóreai nők, akiket beperel a férjük, mert a plasztikai műtét előtt rondák voltak mint a bűn. (szerintem  én azért beleférek az átlagos kategóriába, haha)

first world problems, much.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem akkor tüntesd el, ha téged zavar, és ne az exfiúd véleménye érdekeljen.

    Az emberek nagy részét nem érdekli a csuklóhegem, mégis meg fogom plasztikáztatni, ha lesz rá pénzem, mert engem zavar.

    VálaszTörlés
  2. hát én ha tényleg nevetek, akkor az egy kilométer íny és talán ugyanennyi felső fogsor. de már megtanultam elfogadni, mások meg szeretik, mert természetes.

    VálaszTörlés