2013. szeptember 25.

you've got a sliver spoon in your mouth

na tessék, végre vannak igazi problémáim is amikről blogolhatok végre a shiny laptopomról mint hogy nincs pénzem előre 6 vagy 12 havi lakbért kifizetni, így jelenleg úgy áll a helyzet, hogy a következő 3 éjjel van hol laknom, utána még nem tudom, aminek köszönhetően nincs bankszámlám sem, amihez ugye kell lakcím, így még a tandíjam sincs kifizetve rendesen,  továbbá telefonom sincs, mert ugye ahhoz is kell bankszámla, meg ellenőrzik is a számlatörténetet (nem tudom, miért érzem úgy, hogy az már az én privát szférám), és így hogy nincs telefonom, ugye hogy hívogassak ügynökségeket, akik nem akarnak visszahívni, mert külföldi a számom.

továbbá tegnap elmentem megnézni egy kifejezetten szép házat, van benne mosogatógép meg gardrób meg hogy a szobából nyílik a füdő és minden olyan kellemesen pasztell színű, pont nekem való, erre a lány akivel mentünk együtt megnézni részegen jött, komolyan mondom, minimum az elég spicces jelzővel illetem, úgyhogy ma felhívott a néni, hogy ó jaj a kislány talán inkább ne jöjjön, (aki amúgy 25, és modellkedik az asosnak, és az anyja 90 filmben szerepel imdb-n, you've got a silverspoon in your mouth, darling) azt hittem ott süllyedek el szégyenemben a starbucks padlójába (ott kell csöveznünk, mert ott van wifi), és azért kell ilyen "puttó" helyen laknia, mert mindkét szülője kidobta, és nincs hol laknia, meg pénze sincs igazán, és nem is tudom, hogy most sajnáljam-e vagy igazából kínosan gonosz vagyok, amiért ilyen irónikus vagyok, mert a szüleim igazán mindent a seggem alá tesznek.

no, ezt majd eldöntjük holnap, aludjatok jót, én úgyse fogok.

2 megjegyzés:

  1. nem értek hozzá, de ha jól tudom és nagy a szükség, akkor tudsz basic bankszámlát nyitni (ez persze nem ingyenes de később válthatsz másfajtára) ami ún. passport account, vagyis elég egy pl otthonról hozott bankszámla kivonat & az útleveled, lakcímigazolás meg munkáltatói nem kell hozzá. ilyen van pl. a hsbc-nél.

    VálaszTörlés
  2. ez egy kifejezetten hasznos információ, köszi!! :)

    VálaszTörlés