2013. szeptember 3.

pedig most nem is akartam macskát posztolni

de ez legalább nem kikötözött, hanem olvas (=intellektuális,értitek)



Most igazából eredetileg képeket akartam rakni Poznanról meg Berlinről, de ezt most nem tudom, mert véletlen formattáltam a memóriakártyám, szóval most a 16gb-os kártya azt mondja hogy tele van, pedig egy darab kép nincs rajta, és igazából én most csak a Balatonra akarok  menni.
Meg rájöttem arra is, hogy én tulajdonképpen akarok egy repülős tetoválást, amin most meg vagyok lepődve, mert idáig kifejezetten nem akartam, mert biztos hogy valami ilyennel kötnék ki, mármint ez gyönyörű, de magamon igazán túl soknak érezném. Vagy kettőt pislognék, és az egész karomat kalocsai minta borítaná, magamat ismerve. És különben is, a tetoválást, meg a piercingeket (meg a szegecses cuccokat, haha) mindig úgy gondoltam, hogy csak a menő emberek hordják, hordhatják, és én mindennek tartom magam, csak szexinek vagy menőnek nem. (amúgy az előbbinek még mindig keresem a titkát, ha tudja valaki, szóljon! (mármint tudom, piros rúzs, de nekem a lilás/ciklámenes színek jobban tetszenek magamon)  

De nem is ezt akartam mondani, hanem hogy London. I'm becoming a Londoner!! 
És az unokatestvérem már egy fuckbuddy-t is szerzett nekem.
Arról van szó, hogy Schönefeldre 15.59-kor érkeztem meg, a repülő meg 16.15-kor indult, már majdnem telefonáltam anyámnak, hogy sajnos vennem kell egy másik jegyet, mert most én mégis mit csinálok itt Berlin közepén, de aztán valami csoda történt (megkértem mindenkit, hogy engedjen maga elé) és akkor 5 perc alatt átfutottam az egész ellenőrzésen és még az utolsó hívás előtt (!!) odaértem, és szexi ausztrál fiúk mellett ültem a repülőn, akikről azt hittem, hogy svájciul beszélnek, olyan érthetetlen volt amit beszélnek de aztán kiderült, hogy angol. Jaj gyerekek, ez a London Southend reptér ez valami csodálatos. Vagyis felette, a levegőben csodálatos, főleg délután 5-6 körül, amikor arany fények vannak, és ott lenn meg a nagy kékség meg a British Isles. Aztán a vonaton találtam egy jointot, de én az antimenő inkább odaadtam az unokatestvéremnek, kezdjen vele ő valamit.
Igazából arra jutottam, hogy az Oxford street a legidegesítőbb hely egész Londonban, mellettem egy amerikai turista felkiáltott, hogy Oh man, this is Arabland! ami még csak nem is egy akkora költői túlzás, de nem ez a zavaró, hanem, hogy mindenki úgy mászkál ott mintha más emberek nem lennének körülötte, meg tele van turistahalász biciklisriksákkal, amiktől furán nosztalgikus érzésem lesz állandóan. És mindig azon kellett gondolkodnom, hogy vajon mi van a nénik csadorja alatt, úgy értem, erre nem valami perverz módon vagyok kíváncsi, csak hát a Selfridges tele volt muszlim nénikkel, főleg a Topshop szekció, és azt mondják, hogy ők mindig nagyon trendik, szóval na. Egyébként antropológia lesz a szakom, és már most azon gondolkodom, hogy valami jó kutatást kellene csinálnom ebben a témában.






1 megjegyzés: