2013. január 18.

Van ez a dolog a társkereső oldalon, hogy tévedés. Igen, gigamega tévedés. Mert szerintem tévedés az, amikor valami gyönyörű, kisportolt, rettenetesen szexi fiú ír nekem, hogy szép vagyok, meg ez meg az és hogy szexeljünk már. És most ne jöjjön nekem senki azzal, hogy csak kevés az önbizalmam, itt most nem erről van szó. Tisztában vagyok vele, hogy nem vagyok kiugróan ronda, de azért elképesztően szép se, és azzal is tisztában vagyok, hogy kb anyámnak jobb teste van, mint nekem*, amin javítani fogok idén, ha beledöglök is. Csakhogy ettől még jelen pillanatban nem tartozom az elképesztően szexi kasztba,nem tudom, hogy mit csináljak ezekkel a fiúkkal, mit írjak vissza nekik, vagy mit mondjak, vagy hogy viselkedjek,  ha meg találkoznánk akkor mindkettőnknek igazán wtf szituáció lenne, és egyáltalán, mi a francnak tegyem ki magam valami ilyen kellemetlenségnek? Mármint ez rosszabbnak hangzik (majdnem) mint ez a fiú, akivel pár hónapja randiztam, és kb be akart rántani a Gellért-hegyen a bokorba, vagy valami. Most meg van ez a fiú, aki 19(!!!!!444) és gyönyörű**, és akkora van neki (ja, azt hiszem kb hivatalosan is ő az első aki a farkával együtt a fejéről is küld képet) hogy leesnék az ágyról ha ezt csak úgy meglátnám (mármint a fiúhoz képest tényleg nagy), és nem értem, hogy miért nem dug meg cuki 18 éves lányokat, vagy a csoporttársait vagy nem  tudom. Nekik lehet hogy a méret a lényeg.  Oh wait, lehet hogy mert az várja, hogy valami elképesztően tapasztalt és érett lánnyal hozza össze a sors, hahaha, micsoda illúziók.

Én most komolyan nem álszentkedni akarok, mert akarok szexet nyilván, csak már nem tudom, hogy milyen áron, ilyen áron-e egyáltalán, mert ettől a helyzettől most valami kéjenc kielégületlen vénkisasszonynak érzem magam. Bár ennek ellenére elég irónikus, hogy éppen tegnap gondolkodtam azon, hogy 2013-ban nem fogok úgy élni mint egy remete, és nem a pszichológus lesz a szociális életem, és nem leszek unalmas, levetkőzöm a gátlásaim (hahaha), élek a mának, és nem halasztok el mindenféle lehetőséget (kac), és nem hagyom, hogy a komplexusaim irányítsák az életem. Csak nem vagyok benne biztos, hogy ettől még nem sírás lenne a vége, hogy le tudnék lépni csak úgy ahogy leléptem korábban, mert biztos, hogy halálosan megalázottnak érezném magam,  igen, csak azért mert valaki visszautasított, én nem vagyok hozzászokva ehhez, várjunk csak, azért nem, mert sportot űzök abból, hogy lelépjek, mielőtt elküldenének (ami persze egyrészt fárasztó, másrészt viszonylag kockázatmentes). Fene azt a finom lelkem.
Ja meg azt se tudom, hogy kell viselkedni az ilyen csak szex viszonyokban. van-e etikett, vagy mit tudom én.



*amúgy az a baj, hogy tényleg. illetve nem is tudom, én örülök, hogy anyám jól néz ki a korához képest
**és tud írni helyesen

4 megjegyzés:

  1. Attól, függ, hogy a csak szex kapcsolat alatt mit értesz? Egy eset vagy huzamosabb?
    Mondjuk, ami mindkettőnél alap, és tényleg bármilyen körülmények között ragaszkodj hozzá, az az óvszer. Ezen kívül a biztonság kedvéért tudd, hol van a legközelebb egy olyan hely (beleértve az ügyeletet is), ahol fel tudsz íratni esemény utáni tablettát, biztos, ami tuti.

    Amúgy nekem se volt még ilyen egyetlen alkalmat kivéve, és szerintem ezekre ahány ilyen kapcsolat van, annyiféle etikett vonatkozik, amit a felek beszélnek meg - vagy nem, de az elég szar, mert akkor bizonytalankodik az ember.
    Szóval azzal a sráccal jóban maradtam, és kvázi úgy teszünk, mintha meg sem történt volna. Elég liberális a szentem. :P

    VálaszTörlés
  2. én sem tudom, hogyan kell viselkedni az ilyen kapcsolatokban, de egyet megtanultam: ha nem akarod, akkor inkább ne menj bele.
    én is gondoltam, hogy hú, most aztán fasza csaj leszek, meg egyszer élünk meg fiatal vagyok, ó a lófaszt, utána egy olcsó kis szarnak éreztem magam, persze azonnal elvárásokat támasztottam a másikkal szemben, nevetséges volt az egész. szóval most úgy döntöttem, hogy inkább várok, hogy szeressen valaki, leszarom, mennyi ideig kell szex nélkül élnem, de ha már kibírtam másfél évet úgy, hogy nem volt pasim, akkor pár hónap mit számít még? úgy érzem, megéri várni, bár én még hiszek a tündérmesékben. talán egyszer kinövöm. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem most van egy fiú, akivel ilyen friends with benefits a helyzet, de igazából én most tökre élvezem, végre jó valami az érzelmi stressz nélkül is (hívott? időben odaért a randira? mit adjak a szülinapjára? tegezzem az anyukáját? mondta hogy szeret, de én nem akarom mondani, de csak kéne, nem?)

    VálaszTörlés
  4. én eddig 3x mentem bele szexkapcsolatba, mindannyiszor nagyon szép fiúkkal, akikbe később beleszerettem és "kapcsolat" lett belőle, majd összetörték a szívem.
    de a szex mindig király volt!!

    szóval ha rám hallgatsz, ne. tényleg ne. mert ha olyan a fiú, h kellene másra is, akkor bele fogsz szeretni és összetöri majd a szíved, ha meg nem olyan, akkor olcsónak fogod érezni magad utána.

    nem éri meg. az egyéjszakás az persze más, ha bírja a lelked, akkor inkább azt csináld azt. a szexkapcsolatoknak ritkán van jó vége.

    VálaszTörlés