2013. január 13.

még mindig gyáva vagyok

Szóval tegnap miközben a personal statementemet írtam tettem úgy mintha írnám, már megint sikerült annyi koffeint elfogyasztanom, hogy legalábbis a gondolkodásom hiperaktív lett, ami szinte ugyan az, mint hogy rinyáltam vagy 2 órán keresztül, először saját magamnak, aztán piszkozatokba, ami egyszerűen a blog átlagos gáz szintjéhez mérten is egyszerűen vállalhatatlan, és most úgy is ugyan erről akarok rinyálni vállalhatóbban, hogy a fiú, miért ugyan az a fiú, aki után 3 évvel ezelőtt is csorgattam a nyálam, teljesen feleslegesen, és miért nem felejtettem már el, vagy léptem már valamit. oh wait, azért nem léptem már semmit, mert én határoztam meg saját magamnak, hogy ebből soha nem lesz semmi, nem is akarom legyen, és teljesen szalonképtelen ez a dolog minden szempontból. (Kezdve ott, hogy engem ugyan nem érdekel az emberek mit gondolnak rólam*, de mégis mit gondolnának rólam, hogyha megtudnák, hogy ez a fiú a titkos rajongásom tárgya, vagy mit tudomén) Mondjuk az, hogy bűntudatom van mert kedvelek egy fiút, és meggyőzni magam arról, hogy az a fiú szalonképtelen mindenféle okokból, és mást kellene keresni, dehát nem kell más, nem baj, akkor is másik fiú jobb lenne tipusú saját magammal folytatott veszekedés/önostorozás nyilván eléggé rám vall. És az is persze, hogy azon is gondolkodom, hogy valami fiú, akiről kifejezetten azt gondolom, hogy vonzódom hozzá, igazából nem is vonz testileg, vagy csak mérsékelten.

Igaz már megint jön ez is, hogy a velem egykorúakhoz képest olyan kevés fiúhoz volt valami közöm, hogy az már szinte megalázó, úgyhogy inkább már nem is közelítek, nem is hagyom hogy bárki hozzám érjen vagy akármit csináljon, mert kiderül bazmeg micsoda tapasztalatlan fruska vagyok, és jól ki fognak használni, én meg rettegek attól, hogy alárendelt leszek, kihasznált, vagy függeni fogok. ez a jogászfiús dolog ha másra nem is, arra biztos jó volt, hogy én nem termettem függésre, talán túlzott kontrollra sem, de arra biztos nem, hogy nekem megmondja valaki az összes lépésem, és kihasználja, hogy fontos nekem. Egyszer olvastam valami párkapcsolatokról szóló könyvben, hogy soha nincs olyan, hogy egy kapcsolatban mindkét fél egyformán szeret, valaki mindig jobban, a másik kevéssé, és mindig azé az utolsó szó, és annak van hatalma a másik felett, akinek kevéssé fontos az egész, aki kevéssé szeret. Mondanom sem kell, azóta az ilyen helyzeteket idealizálom, csak az a baj, hogy nekem ez szerintem soha nem fog sikerülni, nem tudom irányítani, hogy kit szeretek és kit nem, azt meg végképp nem hogy mennyire, még a baráti kapcsolataim is mindent vagy semmit szituációk, nem szeretem a bájcsevejt és a haverságot. Aki nem érdekel eléggé, annak nem keresem a társaságát, nem akarok semmilyen kapcsolatban lenni, olyanban pedig végképp nem ahol titkokat kell tartani, és nem lehetek teljesen őszinte.

No de sok beszédnek sok az alja, csak arra jöttem rá, hogy semmivel nem vagyok jobb mint a jogászfiú, aki miatt puffogok, hogy nem hív randira, igaz, rájöttem már most, hogy nem ő a nagy ő, bár ezen a ponton mit számít ez. Semmivel nem vagyok jobb ennél a fiúnál, akit azzal vádolok, hogy még mindig az exét siratja, vagy inkább az összetört szívét, mert én meg minden fiút a fiúhoz hasonlítok, aki soha nem is volt a fiúm, de ha a másik fiú nem szórakoztat  minimum annyira, és nem olyan feketés/barnás a szeme, már nem is kell.**

*hahaha, mennyire jól tudok hazudni magamnak
**ja, meg a legjobb rész az, hogy én a világért sem kezdeményeznék senkivel semmit, mert mindig azt képzelem, hogy azok a fiúk, aki visszautasítanának pont olyan rondának, unintelligensnek és kellemetlennek látnának mint amilyennek gyakran én látom azokat a fiúkat, akiket én utasítok vissza a társkereső oldalon. 

4 megjegyzés:

  1. engem annyira, de annyira megnyugtat, hogy nem csak nekem vannak ilyen problémáim.. hogy nem csak nekem volt a velem egykorúakoz képest kevés fiúhoz közöm, hogy nem csak én csorgatom a nyálam feleslegesen, hogy nem csak én agyalok és rinyálok emiatt..
    remélem Téged is vigasztal egy kicsit.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. songbird, ezt inkább csak neked (Adri posztjához annyira nem kapcsolódik, ill. nem hiszem, hogy őt vigasztalná, de úgy látom, téged igen, tehát): mindjárt huszonhárom éves vagyok, a kortársaimhoz képest limitált tapasztalattal a férfiak terén, és képzeletben folyton ráakaszkodom egy-egy férfi ötletére, ami egy picit talán szánalmas és rettenetesen hiábavaló is, amennyiben nem tesz az ember lépéseket az adott férfi felé (hint: nem, vagy úgysem érdeklem), úgyhogy még rinyálok is miatta. voilá!

      ugyanakkor eddigi kollégiumi pályafutásom során laktam úgy, hogy mind a két szobatársam szűz volt (az egyik huszonnégy éves, soha nem volt senkije, és mivel volt egy pár zavara, nem is hiszem, sajnos, hogy a közeljövőben lesz neki), illetve valószínűleg én dicsekedhetem a legszélesebb ismerősi körrel azon emberekből, akiknek soha senkijük nem volt az életben, plátói szerelmeket leszámítva, mindegyikük húsz fölött. szóval egyedül biztosan nem vagy, csak ezek olyan dolgok, amikről az ember nyilvánosan nem igazán beszél (ki ismerné be a szüzességét egy bizonyos életkor felett már, ugye, és ki híresztelné a tapasztalatlanságát, amikor ez egyes embereket tekintve ez megalázó helyzeteket hozhat maga után.)

      Törlés
    2. nekem nincs sok barátom, sőőőt (ez a másik, ami miatt néha furának érzem magam), múltkor is itt voltunk nálam hárman, elég hamar a pasikra és a szexre terelődött a téma, ők ketten nagyon jól elbeszélgettek, én meg nem igazán tudtam hozzászólni, ilyenkor mindig azon gondolkozom, mi a baj velem.. szóval a kevés barátom között nincs olyan ember, aki hasonló helyzetben lenne, és persze, gondoltam, hogy azért rajtam kívül van még ilyen, de mikor az ember szembesül vele, hogy nincs egyedül egy problémával, kicsit jobban érzi magát.
      legalábbis az első percben, mert most, hogy elolvastam, amit írtál, rájöttem, hogy annyira nem is vigasztal a dolog..
      ugyanúgy nincs közöm a férfiakhoz, sajnos, és ugyanúgy rinyálok, sajnos..

      Törlés
    3. no, igen későn, de azért válaszolok, nem tudom hogy jött ide már megint a szüzesség kérdés(:DD), nekem egyáltalán nem ez a problémám, hanem hogy tapasztalatlan vagyok, és ettől lúzernek érzem magam. (meg az is a problémám, hogy rendszeresen van olyan érzésem ennek ellenére, hogy hazudnak nekem, és ez rossz, bár nem tudom ez hogy jön ide).

      Songbird, amúgy engem titkon megnyugtat, hogy mások sincsenek túl 20 fiún, komolyan. nyilván nem olyan nagyon, de azért na. de ne aggódjatok, majd megalapítjuk a magányos tapasztalatlan magukat szórakoztató bloggerlányok titkos társaságát.!

      Törlés