2012. december 3.

most egy kicsit nosztalgikus vagyok, mert tavaly ilyenkor már vagy 4 napja Indiában voltam, most meg nincs semmi, csak ezer dolog amit meg kéne csinálnom de nem visz rá a lélek, hideg, és a hülye karácsonyi vásár meg karácsonyi zene meg smároló szerelmespárok mindenhol még a színházban is bazmeg,gutaütést kapok, komolyan, nem vagyok képes semmilyen normális érzelemre, karácsonyi hangulatra meg végképp nem, csak a türelmetlenségre, és akkor volt ilyen, amikor kiderült, hogy bélférgem van, és most rettegek, hogy megint bélférgem van. (ja mert a bélféreg egyik tünete, hogy feszült lesz és ideges az ember.)

na tessék, leírtam, undorító vagyok.

3 megjegyzés:

  1. nekem tobb mint 2 evig volt toxoplazmam, ami valami verben uszo fereg :)

    VálaszTörlés
  2. nekem tobb mint 2 evig volt toxoplazmam, ami valami verben uszo fereg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uhh, köszönöm az információt, ettől most még jobban bepánikoltam:D
      de azért megyek guglizom.

      Törlés