2012. október 25.

tőlem egy fiú ne kérdezze már meg azt hogy miért vagyok így  kiöltözve,(mikor amúgy egyértelműen megállapítható, hogy nem vagyok kiöltözve, farmer van rajtam, meg egy sima blúz és kabát), hát bocs, hogy felvettem valamit, ha már találkozom veled.
meg ne mondja már azt, hogy tuti vagyok.
 Értem én, egy igazi bókot nyilván abszurd lenne elvárni, tudjátok olyat, hogy szép vagy, vagy kedves, vagy akármi.semmi, de azért jó ízlés is van a világon.
ja, igen, nem csalás, nem ámítás, voltam egy randin.

5 megjegyzés:

  1. Én is erre^^ gondoltam. Ezt csak mondhatjuk lebaszás nélkül is, ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze, bár nagy a kísértés, hogy megkérdezzem, ezt miért gondoljátok:D

      Törlés
  2. Ennek egyenes következménye, hogy nem lesz második randi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom, gondolkodtam már ezen, de a fiú azóta se írt/hívott, szóval lehet hogy csak illemből kérdezte meg, mikor érek rá legközelebb? (mondjuk nem hiszem, hogy ilyen illem/modorbajnok...) amúgy nem egyenes következménye, nyílván nem. ez csak egy része.

      Törlés