2012. augusztus 21.

ez egy díjhoz tartozik igazából,  de mindegy, azért kitöltöttem,bocs.
1. Miért kezdtél el blogolni? Beváltotta a blogod a hozzá fűződő reményeidet?
Eredetileg a képeslapokat akartam idetenni, csak aztán elkezdtem írni, mer az jó, tudjátok hogy van ez. Amúgy egyszer 13 évesen (!! :D) kezdtem el, még a blogspot őskorában, amikor minden angolul volt, és olyan izginek vagy menőnek vagy nem is tudom minek tűnt tűnt, mert digitális meg minden. Nem tudom, mik voltak a reményeim szórakoztat, és ez jó, nem vágyom hírnévre vagy ilyesmi.

2. Mi a legértékesebb tulajdonság a számodra egy emberben?
Az érdeklődés jó tulajdonság szerintem, de a humor és a közvetlenség is szerintem. De nem tudom, nem hiszem hogy van olyan hogy valamilyen tulajdonság jóvá tesz egy embert, és ha ez megvan benne akkor jó meg értékes.

3. Gyakran szórakoztatod magad idilli képekkel, sokszor vágyódsz el?
Persze, mindig.
 
4. Mi a kedvenc italod?
Tea, narancslé, gintonic
 
5. Mi a véleményed a művészetről?
A művészet szép és jó, és minden ami pozitív. De hogy mi az, azt pontosan nem tudom. Minden művészet, ami örömet okoz az alkotónak és nem gondolom, hogy abban kellene mérnünk, hogy mennyire művész valaki, vagy nem az, hogy milyen népszerű az amit csinál vagy mennyi ember szerint érdekes és értékes. Nem kell mindenkinek értenie, és nem kell, hogy mindenkinek tetsszen.
 
6. Fontos neked az idő?
Igen. Nem, nem is tudom. Fontosnak kellene hogy legyen de igazából nem kifejezetten az. Inkább megfélemlít, mindig mindennel késésben vagyok és mindig mindent később csinálok mint mások, ami sokszor jó, máskor meg nem. Az idő nem kellene hogy fontos legyen, mert nem akarnám az életem futva tölteni és arra gondoloni, hogy nemsoká vége, vagy hogy már milyen kevés maradt, és arra is félelmetes gondolni, hogy ha most meghalnék, akkor milyen kevés nyomot hagyok magam után, milyen keveset tettem másokért és milyen keveset értem el...magamért.
 
7. Hogy képzeled magad húsz év múlva?
Lesz egy lakásom ahol magas a plafon, és magas fehér ajtók vannak sok kép a falon, és sok fotó, színesek és fekete fehérek, lesz férjem és egy biciklim és remélem gyerekeim, és fogok írni, (meg olvasni), és valami jót tenni is. És persze, hogy nagyon sokat fogunk utazni.
 
8. Mi az, amit az emberek vagy szeretnek, vagy utálnak? Mi jut eszedbe először?
Utálok valakit mert nem akarok olyan lenni mint ő de nem tudom miért szeretek másokat, talán mert azt kivánom bár kicsit olyan lennék mint ők....?
 
9. Sokat olvasol?
nem eléggé. itt Berlinben mindig olvasok a metrón és ez jó. most csomó könyvet el akarok olvasni egyébként, meg be is fejezni amiket elkezdtem.
 
10. Szerinted a pénz boldogít?
Nem tudom, hogy az emberek miért tesznek úgy, mintha a pénz nem lenne fontos, és nem változtatná meg az ember életét, erről mindig az jut eszembe, amikor tabutémaként kezelik a szexet, pedig mindenki csinálja, még az öreg sarki boltos, és az emigráns kioszkeladó is, vagy úgy tesznek mintha nem lenne queer/LGBT, pedig még az olyan satnya városokban is van melegbár mint Szeged. Na de visszatérve a pénzre, ha nincs elég akkor az konfliktusforrás szerintem sok családban, ami ha közvetlen nem is vezet boldogtalansághoz, de problémákhoz igen, és elégedetlenséghez, meg hasonlók, persze itt nem extrémitásokra gondolok, hogy nincs új porsénk vagy hasonló, hanem hogy mondjuk valamelyik szülő elissza a pénzt, bár ez pont szélsőséges példa, de ha nincs kiforrott értékrendjük azt illetően, hogy mire költsék a kevés pénzüket, akkor az probléma.
 
11. Gyűjtesz valamit?
képeslapokat határozottan igen, de a beszállókártyákat is mindig elteszem, sokszor könyvjelzőnek használom,meg külföldről mindent, belépőket, és jegyeket, blokkokat szórólapokat, néha még üvegkupakokat is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése