2012. július 8.

Most már tényleg Berlin

Amúgy azt hiszem sikerült a lehető leghippibb körzetbe költöznöm, megviselt mint a Ferencváros, és kb annyira menő, mint egy romkocsma, van egy rakás agyontetovált fiúcska, némelyik az egyéves gyerekével a karján, egy rakás biciklis, meg 2 eurós gyros. 
Idáig még nem sokat csináltam egyébként, csak idetaxiztam, frász jött rám, hogy nincs taxióra, de aztán kiderült, hogy a visszapillantó tükörbe van beleépítve (helló Nyugat-Ojrópa!) és sikerült az egészet elintéznem németül, aztán aludtam jó sokat, meg elmentem a bolhapiacra, ami kb 2 sarokra van, és vettem egy ruhát (kék, és van rajta csipke,és csak 17 €, kell ennél jobb) majd elkezdett kergetni egy rakás cigánygyerek, hogy vegyek már tőlük gyerekjátékot, jó sokat, vagy legalább egy jojót, csomó idegesítő bevándorló van, akik hangoskodnak meg köpködnek, meg bámulják az embert, az erőszakoskodásról már nem is beszélve, elég idegesítő. Ez itt Berlin, gyerekek, há' viselkedjetek má', itt mindenki szőke és magas, és zavaróan jól öltözött (amúgy nem,de az átlag igen, vagy legalább nem ocsmány citromsárga kínai flitteres trikókat hordanak), udvarias, és a taxis kinyitja a kocsiajtót.
No ne aggódjatok, teszek majd jó sok vacak képet, csak még nem csináltam. 

3 megjegyzés:

  1. Csak én nem figyeltem rendesen, és kiderült itt már, hogy mit csinálsz Berlinben???

    VálaszTörlés
  2. uh, lehet, hogy én sem figyeltem rendesen és nem, egyébként (milyen meglepő:D) németül tanulok

    VálaszTörlés
  3. Ah, so...dann schöne Zeit! :)

    VálaszTörlés