2012. május 15.

A tegnapi hiperizgi álmomban meg a bazilikában(???) randiztam az évfolyamtársammal, akit amúgy nem is ismerek*, csak tavaly kért tőlem jegyzetet csak úgy heló ismeretlenül, és a hangja meg olyan, hogy az ember csak a nyálát akarja csorgatni. Aztán kiderült, hogy én nem is tudtam, hogy ez egy randi, hanem egy régi osztálytársam jött oda, és közölte velem, majd amikor rájöttem, egészen örültem, de a következő képben már két lánnyal randizott a fiúcska, egy cicamica közgazdásszal meg velem, és itt már kezdett rémálom szerű lenni a dolog, versengeni kellett,mint a való életben.

Mintha ez még nem lenne elég, holnap Hoffman Rózsa a Curvinuson Corvinuson, és én csak most szembesültem vele, hogy a jelentkezési határidő napokkal ezelőtt lejárt, de azon gondolkodom, hogy ennek ellenére megpróbálok beslisszolni, hátha nem is ellenőrzik ki megy be, meg gondolom úgy se lesz ott az összes feliratkozott. mégse hagyhatok ki valakit, akinek 219 publikációja van!

Továbbá most az előbb bevettem valami nyugtatót ami nagyon jó, mert most olyan nyugodt vagyok, hogy hú, csak az a baj, hogy majdnem fél 12 és nem érzem a pánikot sem mint motiváció, hogy na már most aztán igazán kellene tanulni. Ilyenkor mi van.


*és még csak helyesnek sem kifejezetten gondolom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése