2012. április 3.

a teljesség igénye nélkül ki merem jelenteni, hogy nem kell attól tartanunk, hogy ebből a blogból is valami unalmas stílusblog lesz(különben rendszeresen hülyének érzem magam, mert nem hatnak meg a dizájnerek, vannak akiket csodálok persze, mint mondjuk a márkcica jacobs retiküljeit, lagerfeld zseniális,meg vivienne westwood is tán megéri a pénzét, end of rant.) de azért mégis meg kell jegyezzem, tekintve, hogy ma még egyszer sem említettem meg a lábam (hello fetisiszta blog?), hogy ez a láb, a törött, immáron csak műtött úgy értem, eléggé újraértelmezi az ember cipőit is, szert tettem egy ilyenre ebayen,nem pont ilyen színben, de egyszerűen nem bírtam ki, hogy ne osszam meg ezt a képet,csak mert ez volt a legízlésesebb amire ráleltem, mert na pont ennyire leszek szekszi benne (kac) és szegény gazdag japánoknak valami 53 ezerbe kerül(wtf?).na jó, majd azt képzelem, hogy ilyen barnák, meg szexik a lábaim amikor rajtam van, az sem számít, hogy az egyetlen barnaság ami a lábamon van, azt Indiában szedtem fel decemberben , az sem számít, hogy úgy fogok kinézni mint egy könyvtáros, és vagy ennyire leszek mutatós. nem tudok dönteni, hogy tényleg ronda, mint ahogy a józan ész diktálná, vagy valójában nem is ronda, nekem meg minimum részleges ízlésficamom van.
na de zokni emberek, zokni? legyetek már eszeteken? miben nem fogadnék, hogy ez Floridában készült, vagy anyám volt. bocs anya.

minden jó, ha a vége jó, tegnap azt mondta a konzulensem, hogy jól kezd összeállni a dolgozatom, meg hogy ha nem baszok el* semmit, még csillagos ötös is lehet.


*jesszus, ilyen alpárit tényleg leírtam.



1 megjegyzés:

  1. bódottág és optimizmus! helyreállt a világ rendje! :)

    VálaszTörlés