2011. július 21.

nem is tudom, mikor elgondolom, hogy hol akarok lenni sok év múlva, milyen mesterképzésre szeretnék járni és hasonlók, akkor soha nem gondolok arra, hogy mi van ha nem sikerül, hanem csak arra, hogy milyen jó lesz, ha sikerül
és aztán később, valahogy eszembe jut, mi van, ha nem fog menni, és az életem megreked ott ahol van, és nem lesz belőlem semmi, na akkor elönt a kétségbeesés. mert persze, vannak B tervek, de én ezeket nem tudom komolyan gondolni.

most azzal nyugtatom magam, hogy ezt én sem gondoltam komolyan, és nem is akartam igazán oda járni, csak azt hittem hogy igen, de mire idáig jutottam rájöttem, hogy nem. de azért ez most mellbevágás volt, és szeretnék most egy üveg bort meg a Timi vállát.

2 megjegyzés:

  1. most mi nem sikerült?

    VálaszTörlés
  2. Világjáró!!!!!
    Ne már! Ne csináljad. Hiszen tudod, ha elindulsz, akkor mindig elérsz valahová.
    ....és az ott, akkor, mindig a legjobb.
    Tapasztalatból mondom neked.

    VálaszTörlés