2011. július 18.

A hétvégén a kedvenc barátnőimmel mulattunk a Balatonon, de már mind hazamentek, szóval csak anyám és az almás pite maradtunk, és kicsit most nyugalom van, ami jó.
Nekem mondanom sem kell, fogalmam nem volt arról, micsoda kockázatos vállalkozás Boglárról elvonatozni Siófokra, csak hogy partizzunk egyet, mert mi már csak ezt tesszük. És ezt teszi rajzunk kívül még 5413135 ifjonc meg a komáik, vodkásüvegük, és a söröskorsók is, csak hogy a Siófok előtti megállóra már mindenki oly jól érezhesse magát, hogy gólyatábori indulókat kezdjenek énekelni, a szoknyámra a lépcsőn rálépjenek, és hasonlók. Részegen vihogni egyébként nyilván mindenki 20 éves korának fénypontja, tesszük ezt mi is, csak hogy ki nem lógjunk a sorból. Az est fénypontja nyílvánvalóan amikor a sírógörcsöm után (velem ilyenek is vannak, képzelhetitek, és még csak nem is a szoknya miatt volt) T. előkapta a vizint,és tartották a fejem, hogy a smink se mosódjon le, és garantáltan felszedhessek valakit. vásároltam 1300-ért vodkanarancsot, volt váltócipő, sajtos hotdog, a két közgazdász, akiket senki nem dobna ki az ágyából* és a pszichológus hallgató aki szétgyúrta az agyát, szóval most biztonsági őr. de térjünk csak vissza az előbbihez. én nem vagyok hozzá szokva ahhoz, hogy nekem ugyan az a fiú kell, mint a barátnőimnek, mondjuk a t meg ahhoz nincs hozzászokva, hogy nem próbálják meg lesmárolni/megdugni, melyik a rosszabb. nekem rémesek ezek a kontrollálatlan féltékenységi rohamaim, amiket szerencse, ha nem osztok meg senkivel, hha. viszont én nem is vagyok az a megosztó fajta, gondolom ez sem meglepetés.
és figyeljétek a napisza.rt, mert egy ifjonc megígérte, feltesz rá, mert kedvesen alszom a vonaton.



*még jó hogy nem olvas ismerős.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése