2011. május 25.




kár ezt a szép nyarat elrontani ezzel a vizsgaidőszakkal.


úgy értem, tényleg olyan szép. olyan langyos meleg van mindig, és hallom esténként a szomszéd tévéjét, és most fűillat van, mert a szomszéd kertben valahol füvet nyírnak, meg ilyen szokásos bágyadtan süt a nap.
és most el fogom sütni azt a szokásos és unott klisét, hogy milyen gyorsan telik az idő. és nem csak azért mert van holnap egy kellemetlen vizsgám, és kezdek komolyan pánikolni, vagy azért mert tegnap felfedeztem, hogy van egy őszhajszálam.
nem vicc.
idáig is sokszor rettegtem ettől, de aztán mindig olybá látszott, hogy az "csak" szőke, de ez most nem. ez most tényleg ősz. nem nagy dolog, persze, értem én, de akkor is sokk szerű. mármint hogy hamarabb van ősz hajam mint diplomám?! mi ez már?
de egyébként az idő telését illetően azt akartam megjegyezni, hogy az internet egy olyan hatalmas és végtelenül csodálatos dolog, és annyi minden okos és szép dolog van rajta, utazások meg munkák meg iskolák, ahova és mind el szeretnék menni, de nem tudok mert kevés az idő, és kufut a lábam alól a talaj meg az élet is és ráncos öregasszony leszek, akinek nincs családja vagy semmije és senkije, még otthona se.
hát ettől félek én.

2 megjegyzés:

  1. ha ez megnyugtat, nekem előbb volt ősz hajszálam, mint érettségim

    VálaszTörlés
  2. (pedig ezen a képen olyan jól festenek azok a könyvek, az embernek egészen kedve támad tőle tanulni...:))

    VálaszTörlés