2010. június 18.

Úgy érzem ez a blog egészen hiábavaló kezd lenni.. mármint...szeretem írni,szó se róla, az meg már nem is zavar, hoyg jóformán senki nem olvassa, én meg olvasok, túl sokat,dehát ez már csak így szokott lenni.
Szóval úgy érzem, nem tudom elmondani amit szeretnék elmondani,vagy ha el is modnom, nem azt mondom,amit igazán szeretnék, mert túlságosan keserű lenne,/személyes és ez mégiscsakegyblog. Annak ellenére, hogy a blog alapvetően egy napló, és az őszinteség a lényeg,nem? Nyilván tudatában vagyok annak, hogy mindenki cenzúrázza magát, én is cenzúrázom magam, sokszor(mindig) túlságosan is. Csakhogy ti többiek tudjátok ezt kezelni,én meg, a jelek szerint nem.
És nem mondom el az olyan lényegtelen dolgokat amik nekem teljesen nagyon nagyon fontosak, mint a virágos kardigán, a hasznát könyvesbolt a Deáknál, meg az antikvár, meg a találkozás a kálvinon, és az unokatestvér,akivel hihetetlenül,nevetségesen különbözőek vagyunk, és egyre nehezebben beszélek neki a személyes dolgaimról, de ammikro megteszem soha nem bánom meg, és hogy mennyire nagyon nagyon hiányzik, és mennyire szeretnék a nyakába borulni, és azt mondani neki,hogy ne menj már Londonba, nem ér annyit a R. .
Engem egyébként soha nem pont olyannak hisznek az emberek amilyen tényleg vagyok. Nem is tudom pontosan,hogy milyen vagyok. És valljuk be őszintén, úgyis midnenki olyannak lát amilyennek akar. Meg amiylen ő maga. Biztos unalmasnak gondolnak, meg könnyen befolyásolhatónak, zavaróan pesszimistának, a gimnáziumi osztálytársaim meg még gazdagnak is,[még jó hogy tudták(vagy nem) hogy az anyám tanár, és a szandálom is turkálóban vettem] mi nem éppen igaz,de úgysem szerettem őket különösebben, ők se engem némelyük meg már annyit sem vág oda nekem hogy heló.
(miért bosszant ez a köcsög facebbok jelszó annyira?)
Annyira megszerettem Budát. Főleg az illatát. Esküszöm szép lett tőle a vizsgaidőszak. Szeretem,hogy minden egyes ház olyan hogy 5 percig csak nézném. Le fogom őket fényképezni, ha megvettem a Dohány utcai régiségestől a fényképezőgépet, és kiteszem a képeket a falra.
Még a faszbuk is tudja kit szeretek ez mennyire gáz.

1 megjegyzés:

  1. én olvaslak is, meg semmi ilyesmit (mármint semmi negatívat) nem gondoltam rólad :)

    VálaszTörlés