2010. január 6.

tegnap hajnal kettőkor felébredtem, és kiugrottam az ágyból mert azt hittem mennem kell már vizsgázni. (ekkor egyébként még csak úgy 3/4 órája aludtam) most meg a csoporttársam emiljétől kaptam frászt amiben azt tanácsolja hogy ne legyél se nő se férfi S. nél a vizsgán, és ne is menj be csak fiúkkal, emellett beszélj de lehet jobb ha kussban maradsz, de inkább mégse, de tulajdonképpen annyira midnegy, úgy is szar vagy. Ja meg hogy ne tanulj semmit mert felesleges, emellett azért nem árt mindent tudni töriből, habár főképp azt várja hogy gondolkozz. és különben meg p.t megbuktatta, bár az a lány már idegesítően meg szép, de nem is inkább valami olyan nőiesség van benne ami bennem soha soha nem lesz szóval legalább most az egyszer szerencsésnek tartom magam. *
de ha meglátja kezem, és hogy úgy néz ki mintha égési sérüléseim lennének remélem megesik rajtam a szíve és ad egy kettest.


én miért nem tudok úgy végigmenni egy aluljárón,hogy ne állítson meg valki aki pénzt gyűjt a leukémiás gyerekeknek/szimplán magának, jósolni akar, vagy horgolt sapkát eladni nekem? nem is látszom gazdagnak pedig.

*ez tényleg egy mondat volt?

1 megjegyzés:

  1. úgy kell tenni mintha nem vennéd őket észre :(
    kegyetlennek hangzik, tudom, de úgyis csak átbasznának

    VálaszTörlés