2010. január 20.

most,hogy már mindenki tudja, milyen materialsztikus vagyok, és telhetetlen, akár írhatnék is valami értelmeset.
mint mondjuk,hogy anyámat azzal zaklatom napok óta, hogy miért nem engedélyezett a fogyatékos házasság,meg hasonlók. (jó,tudom, beteg gyerekeik lennének, meg nem tudnák eltartani őket, sőt védekezni sem, de ettől még..)

ó ó. a csúnya dolgok miért mindig velem történnek? miért megy át midnenki azon acseszett vizsgán rajtam kívül? megnyugtat,hogy az okostojás nts fiú ugyan őgy megbukott, akiről egy mesefigura jut eszembe (a minimayon ment, és ilyen ormányszerűsséggel rendelkező lények voltak benne,de nem tudom felidézni a címét) azt hiszem Ficsúr volt a neve. csak azért mert olyan hülyén volt félrefésülve a haja. nem vagyok normális mostanában egyébként. felidegesít minden és mindenki, újabban a piros kabátok. tisztában vagyok vele,hogy ezért csak magam hibáztathatom* de ez még nem javít semmin.

a vizsgaidőszakot be kéne tiltani, árt a mentálhigiénémnek. minden szempontból.
tegnap hajnali fél 4kor már ilyen dolgokat gugliztam, hogy virilis, zsidó Újlipótváros és hasonlók.

*meg a piros kabátokat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése