2009. október 27.

Úgy tűnik tényleg nem szabad várnom hogy történjen(megtörténjen...?) valami mert akkor soha nem fog. Murphy törvénye vagy mi.
Olyan szép idő van kinn,és én meg lusta vagyok kimenni.Biciklizni szeretnék pillanatnyilag a legjobban, és persze nem tudok. (ha csak nem lopom el valakinek a biciklijét a házból.
Ez a hét egyébként fantasztikusan kezdődött tegnap megkaptam a szoc zh eredményét, majd hazafelé jövet felbuktam egy vak néni botjában. Nekem egyébként tényleg kétballában van,csütörtökön a könyvtár forgóajtajában vágodtam majdnem hasra amikor integettem a csoporttársamnak.

1 megjegyzés:

  1. ahh how cool, when did you stay in Maastricht? And where are you from? (don't understand a word of the things you write hahah)

    Maybe a next time I'll try to speak English :) I'm just worried that I don't know every word I wanna say haha.
    thanks for your comment!

    VálaszTörlés