2009. szeptember 27.

hüm hümm.

Mostanában sokszor olyan 'dézsávű' hangulatom van. Az egyik nap előhalásztam a rgéi oxfordi képelapokat, és ettől hirtelen annyira annyira vissza akartam menni. Aztán meg a nyakláncot, amitől mégjobban és egész szomorú lettem. Aztán meg volt valami illat amiről Hollandia jutott eszembe.Valami olyan parfüm illat,mint ami ott volt Stephaniék házában. Mintha ez nem lenne elegendő,láttam egy ifjút akinek meg olyan kiskacsás(!!!!) adidasa volt mint Stephanienak.
Félelmetes mennyi közös volt bennünk,és milyen szomorkásan végződött az egész. É meg még újra is kiment,megáll az eszem.
Mindegy ha T barátnőmm összeházasodik a hollanddal,akkor remélhetőleg ott tartják az esküvőt, és akkor majd megint mehetek.

Annyira de annyira haszonleső vagyok hogy az már fáj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése