2022. március 9.

notes from the road

 Tegnap kitűnőt reggeliztünk Dollyval a Briósban, ez a nő olyan aranyszívű, hogy még a croissant-ját is megfelezte velem, pedig az a kedvenc dolga. Barátkozzatok ti vele, csak azért ne annyit, hogy rólam elterelődjön a figyelme.

Csak mondjuk ez úgy kezdődött, hogy reggel taxival mentem, mert képtelen voltam felébredni időben meg elkészülni is, így viszont csak 20 percet késtem, a taxis fiú meg nyilván elkezdett migránsozni. Hogy az ukránok valójában 10-ből 9 mind afrikai migráns munkás, aztán jönnek ide az eurójukkal (de őszintén, mivel jöjjenek? a hrivnyával, amit állítólag át se váltanak, és folyamatosan értéktelenedik? sok eszed van, öcsém) meg taxizgatnak össze-vissza, meg amúgy miért gyűjtenek nekik üdítőt? miért nem jó nekik a víz? adhatnának poharat, az összes plázában van ivóvíz (ez való igaz, az allee földszinti mosdójának ajtajában egy kulacs újratöltő is van, ami örvendetes, csak hát megnézném, hogy vonatozol 6 órát egy háborús övezetből ki tudja mennyi (bizonyára sok) gyaloglás után, és akkor adnak neked egy műanyag poharat, és akkor víz fiam, na, szóval megnézném az arcodat) Annyira hülyék (=leginkább gonoszak) az emberek, komolyan mondom, hogy szóhoz se jutok. Meg hogy az lesz a vége, hogy csak beengedjük az összeset, aztán megnézhetjük magunkat. Fúj, de megütném az ilyeneket, komolyan. Mármint esküszöm úgy beszél, mintha mi valami fehér übermensch népek lennénk, akiknek annyira sok esze van és annyira tudnak is viselkedni, de voltál már a Blahán vagy a Nyugati téren? Én sajnos voltam, pont tegnap. 

Menni akartam haza a Váci úton, amikor találkoztam a térképes emberrel. Hallottatok már róla? Én csak nemrégiben,  ugyanis egy lány posztolta valamelyik facebook csoportba, hogy találkozott egy emberrel, akinél egy turista térkép volt és segítséget kért, de nem tudott segíteni, és akkor megráncigálta a haját. Egy másik lány meg arról írt (ha jól emlékszem), hogy hátba vágta, vagy képen törölte, már nem tudom, de mindenesetre elég borzasztó. Amúgy az ember nem tudom, hogy teljesen siket-e vagy csak hallássérült, de már ez kellemetlen, meg az is, hogy rettenet ijesztő fogai vannak, mint amikor lecsiszolják az egészet mert protézist vagy veneert vagy nem tudom mit csináltat az ember, meg csettintget, hogy ránézve beszéljél. Az egész elég kellemetlen volt, és ez az ember is nagyon idegesnek meg kétségbeesettnek tűnt, és azt gondoltam, hogy lehet, hogy egy menekültnek akar segíteni. Aztán jól odamondta, hogy egyél kevesebbet, akkor több eszed lesz, és nekem csak ekkor esett le, hogy biztos ez volt a térképes ember (mások amúgy a Corvinnál találkoztak vele, azt hiszem). Olyan mérges lettem, hogy azt hittem, kicsit elsírom magam, de szerencsére ekkor megszólított egy hajléktalan, akit jól elküldtem. Meg nem mintha megállnék veszekedni egy nálam egy fejjel magasabb emberrel, vagy utána kiáltanék (úgyse hallaná), harmadrészt szerintem nincs is ilyen beszélő térkép amit keres. Nem tudok nem arra gondolni, hogy milyen szörnyű élete lehet egy ilyen zavart, nyilvánvalóan pszichiátriai segítségre szoruló embernek, aki még nem is hall rendesen.

Amikor meg mentem le az aluljáróba, sikerült valami olyan lejáratnál lemennem, ami nem ott volt, ahol gondoltam, és bámészkodtam egy percet, hogy hol a villamos, amikor valaki elkezd kiabálni, hogy drágám, drágám. Odanéztem egy pillanatra, mert kíváncsi voltam, mégis ki kiabál ilyen nagy elánnal, vagy mi történik, és akkor meglátom, hogy ez a férfi rám néz. RÁM NÉZ. Úgy döntöttem, hogy iszkolnom kell, de még hangosabban kiabált párszor, és én csak fintorogni tudtam közben, de utólag azt kívánom, hogy bárcsak lennék valami harcos Katniss Everdeen, aki biztos megnyalná a száját hogy elijessze ezt az embert, (van ilyen?) de teljes képzavar van bennem, hogy ezek az emberek mit akarnak tőlem amúgy? Szerintem ez a férfi nem hajléktalan volt, hanem valami nem kifejezetten szofisztikált jómunkásember, de mit gondol? Hogy pénzt adok neki? Randizni fogok vele? Majd csak úgy szobára megyünk? Ez még egy korombeli normálisnak tűnő fiútól is rettenetesen fura lenne, és én csak szeretném becsukni a szemem meg a fülem. 

Ekkora már annyira elegem lett a világból, hogy időm se volt kiborulni a második hajléktalantól, meg még egy fitying apróm se volt, szóval adtam neki egy két euróst, és utólag fogtam fel, hogy az 800 forint. 800 forint! A villamoson nem történt semmi, de aztán a buszon ott volt a közös képviselő és jól megijedtem, hogy majd együtt kell hazagyalogolnom azzal a rettenetes nőtől, szóval megpróbáltam elbújni ültömben a lyukasztó mögé, majd a következőnél leszálltam. 

Jó jó,  mindenki azt hitte, hogy vége, de aztán este egy fiú elkezdett furákat(=illetleneket) írogatni instán, majd küldött egy képet a farkáról (nyugi, ez még fokozódik) majd megosztotta a velem kapcsolatos szexuális fantáziáit. Annyira szeretem az ilyesmit. Ja, nem. Egy teljesen üres és névtelen profillal biztos jó könnyen lehet huszárkodni, de amúgy meg tutira én vagyok a hibás. Épp a barátom, Nataliát olvasom, amiben egyszer lapoztam egyet, és akkor ott volt egy egész oldalas péniszrajz. Komolyan. Anatómiai pontosságú meg minden is. Ezen úgy meglepődtem, meg a cselekmény szempontjából is elég vicces volt, úgyhogy posztoltam az insta sztorimba, és hát ez egyértelműen csakis bizonyára csak azt jelentheti, hogy csak arra várok, hogy valaki névtelenül rólam fantáziáljon és ezt meg is ossza a saját intimszférájával együt. Oh wait, ja nem.

És nektek szép nőnapotok volt? A poltikát és ezeket leszámítva itt minden szupi-dupi (se), már előre vettem magamnak két jácintot. Olcsó is volt! Mindenkinek annyit, amennyit érdemel, nem? Csak szeretném kiheverni ezt a pénisz fotót, meg úgy az egész világot. Ja, közben pár napja feliratkoztam tinderre, azt is ki kell hevernem, már most. 

ha nem biggyesztek oda egy szemforgató emojit, akkor tényleg azt hiszi, hogy zseniális/ezt most akkor bók

I can't even



2 megjegyzés:

  1. Fú de borzasztó volt olvasni, mert felelevenedett bennem, hogy ilyenek rendszeresen velem is előfordultak korábban, csak most már inkább mindenhová bringával járok, és akkor nem tudnak megszólítani és inzultálni az ilyen népek. Ha valahová mégis tömegközlekedést kell használnom, akkor meg beteszem a fülhallgatót a zenével, néha még a zenének sem kell szólnia, csak lássák, hogy be vagyok záródva. Sajnos elég sok ilyen alkalom volt, amikor segítőkész akartam lenni valakivel, mikor így megállítottak, de szinte 10-ből 9-szer mindig valami hátsó szándékkal tették, és ki akarták használni a jóindulatom, és tudom, ezért nagyon bunkóság, hogy most már senkinek nem segítek. Biztos volt már olyan, aki tényleg útbaigazítást akart kérni, de én mentem tovább, mintha nem is hallanám meg.
    A térképesről is hallottam már, tök ijesztő lehet. :(

    VálaszTörlés
  2. Először is, a reggeli valóban kitűnő volt, én nagyon jól éreztem magam, és tökre sajnálom, hogy utána ilyen élmények zárták. :(( Másodszor meg, a térképes konkrétan a múlt héten köpte le a Szabadság-hídon az egyik barátnőmet, ami undorító, meg amúgy nem kicsit félelmetes. És a harmadik meg, hogy nem értem, mi történik a világban, mármint amúgy sem hiszek a nőnapban, de az, hogy minden, amit itt leírtál, épp aznap történt, túl beszédes. Ááh. Ráadásul, ahogy a napokban jártam-keltem Bp-n, megint rájöttem, hogy ez egy annyira szép város, annyira jó hely -- LEHETNE. Csak épp mocsok, közbiztonság, rossz levegő, para emberek, mit hagytam ki?... A fenébe is, na. Kár nagyon.

    VálaszTörlés