2020. március 22.

major wanderlust

Jaj nem tudom, van-e még írni a korona vírusról, maradt-e még valami, amit nem írt le senki? Meg úgy is minden olyan gyorsan változik, holnapra már csak csóválni fogom az egészen a fejem.
Már most annyira ráérek, hogy elrendeztem a külső winchesterem és elkezdtem katalogizálni mindenféle képeimet 2013-tól kezdve (mióta megvan ez a laptop), csak hát aztán 2017-ben egyszer csak abba marad, mert ugye lett jó telefonom, meg instagram (ahova mondjuk túl személyes képeket nem is igazán szeretek feltölteni.)

Szóval emlékszik még valaki azokra az évekre, amikor rendes fényképezőgéppel jártam, és nem hülye iphone fotókkal kergettem a népet? Nem? Én is alig, de hát jaj. Mivel egyik reggel már arra is nosztalgiával gondoltam vissza, amikor még eljártam a Spárba bevásárolni, most itt van pár kép, meg kis trip down memory lane.

ez a Potsdamer Platz, igazából csak azért teszem ide ezt a képet, mert csomó ideig ez volt a hátterem, és ezeket a rózsaszín csöveket (amiket a talajviz evezetésére használnak) már rég elbontották

Ez itt Sutton, (ha jól emlékszem), az egyik volt osztálytársam rokonai itt laktak és egyszer elmentem hozzájuk. A ház olyan szép volt belül, csak az ablakok olyan régiek, hogy télen be kellett ragasztani az egyiket minden szobában.

Valami kastély

Ez már Edinburgh, az egyik tipikus agyonfotózott turistás utca, ennek ellenére nagyon szép szerintem (az egyik csoporttársam most itt doktorál, és hát egy kicsit lehet, hogy irigykedem)




 Edinburghban amúgy arra emlékszem, hogy nagyon fáradt voltam, mert egy borzalmas hotelben szálltam meg, ahol az egyik éjjel csak két órát tudtam aludni, viszont nagyon érdekes túrákon vettem részt. Az egyik a Viktoriánus meg György kori munkás népek életéről szólt, és aközben mentünk el megnézni mindenféle emeletes házakat, aminek az a neve, hogy "tenement", és csak utólag vezették be a vizet meg a gázt, ezért van minden cső kívül, és emiatt elég rosszul is működtek.




Ez a kettő Aberdeenben készült, és hát tudom, hogy nagyon sok magyar lakik abban a városban, de hát szerintem nagyon ronda és borzasztóan hideg egy hely. Elvileg mivel a helyi bányászatnak köszönhetően könnyen elérhető a kő minden ház szürke kőből épült.





Ez az utolsó három mind London, az első a Borough market, (de úgy emlékszem erről már posztoltam is), a második a Temze partján készült, a haramdik meg csak a kedvenc Russel Sq-en készült képem, ahol az egyetemi könyvtár van, erre csomót mászkáltam akkoriban, jaj olyan szép az a Fitzrovia meg Mayfair, de minek beszélek Londonról (jaj tudom, mert arról beszéltünk az unokahúgommal, hogy majd vissza kirándulunk oda a tavasszal, kivéve, hogy ez valószínűleg nem jön be) , mikor itthon fogunk ülni nem is tudom meddig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése