2016. március 19.

Wanderlust, Bodrum meg ilyenek

ilyen volt a kilátás  az első hostel ablakából


Nem tudom, hogy mi ennek a vékony oszlopnak a félholddal a célja?

Bodrum tele van macskákkal. Úgy értem, olyan mértékben tele van macskákkal, hogy mindenhol ott vannak, ki-be mászkálnak a házakból, a boltokból, a plázában, a Starbucksban, az éttermekben, és jól táplált, szép macskák, egyszerűen csodálatos.


mindenhol kenyeres szekrények vannak, 100ft egy kg kenyér


most veszem észre, hogy valami olyasmi van  lépcsőre írva, hogy "köpek var", ami a google fordító szerint azt jelenti, hogy kutya van?



Hazajöttünk Bodrumból és Berlin iszonyú sötét, de legalább nem annyira hideg, mert én már nem vagyok hajlandó visszavenni a télikabátom, az is biztos. Szóval hazajöttünk Bodrumból, és semmi nem tűnik valóságosnak, hogy bementem a boltba, ahol kaptam blokkot, hogy a busz menetrend szerint közlekedik, ahogy epret és áfonyát öntöttem a műzlihez, semmi. A bőröndöm gyakorlatilag még két utazás, és teljesen tönkre fog menni, nem baj, a hátizsákomat úgy is sokkal jobban szeretem, nem baj, már úgy is tervezzük a következőt.
És én az isztanbuli reptéren jöttem rá újra, hogy hát jesszusom, nem szabad az életem elvesztegetnem úgy, hogy nem utazok el mindenhova, ahova fizikailag lehetséges.

Meg hát Törökország olyan színes és illatos és zajos és annyi inger éri az embert, és ha ez nem elég, Bodrum egy olyan különleges hely, mintha a nyugat egy buborékba lenne zárva keleten, és néha azért mégis érezzük kelet illatát, hogy mégis mennyire más egyedül végigmenni az utcán, mintha beszélne hozzám az egész világ, egy csomó mosoly és kedvesség, ugyanakkor teljesen megégeti a kezem a teáspohár, ha nem figyelek oda, kilopják az ember szemét, és elmegy a busz az orrom előtt, amire már megvettem a jegyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése