2012. május 21.

Tegnap sikerült annyi koffeint fogyasztanom, hogy szerintem csak most fogyott el a hatása, de sebaj, csináltam egy újabb csésze teát(hello vizsgaidőszak). Vannak még mesterszakos felvételik is, sorra jövök rá, hogy olyan szakokra jelentkeztem, amikre nem is akarok járni igazán, anglisztika, mit képzeltem én? Mondjuk gondolom nem is kell nagy ész ahhoz, hogy rájöjjön az ember, hogy egy szociológia alapszaknak anglisztikával igazán nem sok, semmi értelme nincs.
Frusztrált vagyok saját magamtól is, és attól, hogy még a bloggerszféra is képes megsérteni a fenenagy egónmat, okosnak lenni jó, perszehogy, de ezt ne úgy tegyük már, hogy a másik a lehető leghülyébbnek, és ostobábnak érezze magát,az vagyok, értem én, de tudom magamtól is,nem kell éreztetni inkább befejezem.

2 megjegyzés:

  1. a múltkori szerencsétlen levelezésünk után hajlamos vagyok paranoiás lenni és azt hinni, hogy az utolsó bekezdésnek valami köze lehet akár hozzám is, nem tudom, ez mennyire megalapozott gondolat? akármi legyen is, nem direkt volt.

    VálaszTörlés
  2. dehogyis, ugyan már. viszont a paranoia lehet,hogy reális feltevésed?
    :D

    VálaszTörlés