2012. május 21.

Én mindig azt hittem, hogy az a fajta ember vagyok, aki tudja mit akar, legalábbis a karrieremet illetően, az persze más kérdés, hogy döntésképtelen is vagyok, de gondolom miért is ne hagyjam ezt figyelmen kívül, és essek pofára, amikor rájövök, hogy elvégeztem az  egy egyetemet, és nem tudom, hogy mi van, hogy mit akarok, minél tovább mérlegelem a lehetőségeimet, annál kevéssé tudom, mi lenne a helyes, vagy ne adj Isten, mi lenne a jó nekem,
és mintha ez nem lenne elég, az emberek fele azzal traktál, hogy válasszam ami érdekel, különben nem lesz belőlem semmi, apám szerint meg mindenképpen olyasmit, amivel rettenetesen sok pénzt kereshetek, itt minden a pénzről szól ebben a kegyetlen világban, ebben az elcseszett országban, csak legyen belőlem valaki, meg még egy ház a II. kerületben, mi más kellene még, a sokjegyű fizetésen kívül.
És ez a bejegyzés már megint nem egészen olyan irányt vett, mint ahogy akartam, de ettől még el kell, hogy mondjam, hogy rá kellett jönnöm arra, hogy az összes mesterszak amire jelentkeztem, értelmetlennek tűnik, kivéve az antropológiát, ahova meg szerintem nem fognak felvenni, és amúgy is, nem tetszik a program az ELTÉ-n, és én nem is akarok oda járni, máshol sokkal jobbak a tárgyak a leírás alapján, és az is mennyire kreatív, hogy egy könyvet kell elolvasni a felvételire, és arról fognak majd kérdezni.
De tudom már, hogy velem az a baj, hogy túlságosan vágyom az elismerésre, meg valami presztízsre, vagy nem is tudom minek nevezzem, de megdolgozni érte alig vagyok hajlandó. Alig merek, mert még azt sem merem elhinni, hogy meg tudom csinálni.

1 megjegyzés:

  1. Tudod te nagyon jól, hogy mit akarsz, mert képes vagy körüljárni, megfogalmazni, hogy mit gondolsz önmagadról. Fel tudod ismerni, hogy milyen negatív és pozitív tulajdonságok jellemeznek és ez már sok szempontból segíthet. Vágysz elismerésre, arra, hogy felnézzenek rád az emberek, de ehhez először bíznod kell önmagadban. Büszkének kell lenned mindarra, amit eddig sikerült elérned az életed során, és nem szabad teret engedned a kételyeknek, mert az mindig félelmet szül és elbizonytalanít.
    Sok ember elmondhatja hogy mi lenne a legjobb megoldás a tanulmányokat illetően, de
    leginkább önmagadnak kell megfelelned, mert önmagadnak bizonyítasz az életed során és ezáltal leszel képes felnézni magadra.
    Minden meg van benned, ahhoz, hogy további célokat legyél képes elérni, csak jobban higgy önmagadban és válassz szabadon te magad. Fogalmazz meg magadnak minden olyan dolgot, amire vágysz, és mellette, hogy ezekért a dolgokért mire lennél hajlandó. A kimondásból fog megszületni az a felelősségtudat ami által tovább tudod magadat ösztönözni és elkezdeni megvalósítani mindazt, amire vágysz:)

    VálaszTörlés