2023. november 11.

Dolly írt egy sokkal jobb válasz posztot (kommentnek álcázva), mint amit én tudtam volna


 Nem is tudom, minek kommentelem még ezt a kommentet, meg várok valamit a komment szekciótól, de tegnap előtt nem ezt vártam. Nevezhetjük "kultúrált párbeszédnek", hogyne, (ha nem az lett volna, hát akkor nem tudom mi lett volna, mert ez nem az a blog, ahonnan majd kimoderálok kommenteket), de végső soron ti mind teljes mellszélességgel idejöttetek szakérteni egy olyan problémával kapcsolatban, amivel nyilvánvalóan nem küzdötök, és nem igazán is igazán erről volt szó. Szóval na, ez az egész marhára nem kellett volna, és enyhén szólva is csalódott vagyok, és nekem ezt ki kell hevernem. Fogalmam sincs, hogy van-e értelme erről írnom, vagy bármi ún. progresszívről, pedig én mindig azt gondoltam, hogy ebben a blogban ilyen dolgokról is írok. Ez nagy csalódás.

Tegnap  amúgy ettem itt Szegeden  az Emmarozsban egy kardamom bullart, és nem volt olyan jó, mint a Normában. Újra fogom próbálni, meg volt canelle (szerintem nem így kell leírni, de tudjátok miről volt szó) is, azt is meg fogom kóstolni. 

2 megjegyzés:

  1. Csak most olvastam a posztod, és egyszer már én is írtam hasonló témáról a magam szemszögéből. Én sokáig oké voltam a saját testemmel, csak a sok folyamatos bántás miatt - családom, exem anyja - elkezdtem látni magam az ő szemüvegükön keresztül... pedig egyébként kövér sosem voltam, el sem tudom képzelni, mit kaptam volna, ha kétszer annyi felesleg lett volna rajtam.
    Én szeretem, ha ilyen témákról is olvashatok a blogokon...

    VálaszTörlés
  2. Szerintem arról írj, amiről csak akarsz :) A kövérség, soványság és egyáltalán az "átlagtól" elütő egy általános probléma (sajnos) , sőt ahogy mostanság látja az ember merre haladunk még talán fel is erősödik idővel :/ Az utóbbi években legalább is ez látszik. Rajtam is van jó pár kiló felesleg, de ha valaki megjegyzést tesz simán azt mondom, hogy "legalább te szép vagy". Én tudom, hogy mit teszek az egészségemért, azt is, hogy miért jöttek rám a kilók (betegség, hosszú évek utáni sérülés miatt sporttól eltiltás és még mindig annak rehabilitása) a többit meg lesz...om. :) Szoktam mondani, hogy azért nem leszek ilyen vagy olyan, hogy m á s jobban érezze magát tőle. :) Én is szeretem ha sok mindenről írsz.

    VálaszTörlés