2020. október 8.

Közepesen kétségbeejtő

 hogy amikor azt hittem, hogy valamennyire internalizáltam ezeket a testkép pozitív gondolatokat, akkor milyen mértékben nyugalommal tölt el, hogy magamra préseltem a szokottnál eggyel kisebb farmert. Pedig amúgy tudom, hogy sztreccs meg vanity sizing meg minden, de akkor is.  

Egy percig ilyeneket vagyok kénytelen gondolni, hogy: 

  • bejött az élet!
  • most már megfelelő vagyok!
  • bomba alakom van! (hahaha)
  • a kishableány az ükanyám! 
  • most már mindenkinek vonzó leszek! 

HAHAHA. 

Pedig csak nagyobb volt a farmer a szokottnál és véletlen leadtam fél kilót.


A másik meg, hogy egy fiú burkoltan közölte velem tinderen, hogy nem vagyok olyan szép (jó, nem így mondta, hogy nem vagyok olyan szép, már nem tudom pontosan, hogy mit mondott, de kb az volt a lényege, hogy vannak nálam szebbek, meg hogy arra gondolt, hogy én szebb vagyok (??) (Igaz, hogy neki csak a fél arca látható és kiderült, hogy barátnője is van.

De ettől még úgy érzem magam, hogy mintha még a hentes néni is úgy néz ki, mint Kyle Jenner én meg egy rút kiskacsa vagyok.

Túl sértődékeny vagyok, pedig amúgy tudom, hogy átlagos az arcom, bár az átlagosnak talán az is a lényege, hogy nem tragikusan szar, és engem nem is foglalkoztatott különösebben soha ez az egész, meg tudom hogy nem is kellene, hogy valami idegen véleménye számítson az interneten

és mégis, marhára meg vagyok sértődve.


4 megjegyzés:

  1. Nem te vagy tul sertodekeny, inkabb o ki a p.., hogy minositest mer megfogalmazni veled szemben, es kulonben is, disznosag az egesz. :( En is mindig sovany akarok lenni, es haragszom a hasamra meg a combomra, ahelyett, hogy orulnek, hogy van belem meg labam meg egy funkcionalis testem, ami nem faj es elvisz helyekre, satobbi. Feel with your struggles, sister.

    VálaszTörlés
  2. De rég kommenteltem.. egyszer még gimiben vonattal mentünk az osztállyal moziba és a lányok integettek a másik vagonba idegen fiúknak, mire azok átjöttek hozzánk, de addigra már csak én maradtam ott. Máig emlékszem mennyire megalázó volt azt hallani, hogy messziről jobb volt :( pedig én nem is akartam, hogy átjöjjenek, milyen jogon ítélkezik bárki is?

    VálaszTörlés
  3. Én ezt a "nem vagy annyira szép"mondatot szemtől-szembe is megkaptam. Nem esett jól. És a fickó máig nyomul, szóval nem is értem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj, ez annyira szörnyű amúgy, amikor azt gondolják, hogy ilyen standard sértéseket oda dobnak (attól függetlenül, hogy igaz-e vagy nem) és akkor majd ESETLEG TALÁN LEHET, hogy hajlandóbb leszel randizni velük? vagy mit várnak? nem értem.
      amúgy meg persze sajnálom :((

      Törlés