2018. augusztus 28.

"excellent service" - said no one ever in Italy*

Szóval közben elmentünk a szüleimmel nyaralni, ami tök jól sikerült, kivéve az apró tévedéseimet, mint hogy az utazás előtti napon jöttünk rá, hogy apukámnak elfelejtettem odafelé jegyet venni. A wizzair meg a ryanair is még mindig egy rémálom, ami megérne egy külön misét posztot,  de hát valahogy csak sikerült hazaérni. A kölcsönzött kocsi néha nem indult el, anyukám egész_végig sikoltozott (komolyan mondom), bár amúgy ténlyeg az a kocsi volt a legnagyobb tragacs valószínűleg egész Svájcban. Amúgy annyira nem is túlzok, az oldalán az egyik horpadás valami vastag CELLUXSZAL volt összeragasztva.

És hát, Olaszország még mindig gyönyörű, habár akkora mediterrán fan még mindig nem vagyok, azt hiszem. Jó, kivéve a pizzát, meg a pezsgőbort, meg azokat a kávékat, szerintem ott kb még az instant kávé is jobb vagy nem tudom. Továbbá a milánói férfiak, jaj nekem, a szemeim.

Amúgy a Comó-i tó körül voltunk a legtöbbet, az egész gyönyörű, csak nem tudom minek mentünk oda és nem a tenger mellé, hamár fürödni nem lehet (ami tul.képp érthetetlen, mert a Luganó-i tóban meg fürdenek), de mindenki béreljen kocsit ha oda megy, mert a tömegközlekedés tragédia. (ie. egy 55 km-es távon kb 80(!!) buszmegálló van és mintegy másfél óra alatt lehet megtenni. Igazó hogy csak 1.50 euró, de hát sok értelme van)  Van jó sok templom, szóval a kedves turista hitélete is rendben lesz, ha nem üti meg a guta mialatt azt várja, hogy a pincér végre kijöjjön. Olyan meleg volt, hogy esküszöm még a fejemre is dezodort akartam kenni, de legalább sikerült annyiszor leégnem, hogy már majdnem nem vagyok falfehér.
Milánó pedig olyan csodálatos, hogy arra nincsenek is szavak, teljesen oda vagyok meg vissza, csak hát ne lett volna olyan meleg, meg idegesítő utcai árus. 

Pár kép Como-ról, meg mit tudom én, (mind a telefonomból) :
cuki utca Como-ban, de amúgy a lényeg, ami pont nem annyira látszik, hogy ott megy a hegyen a felvonó, aminek a bejárata amúgy kb 50 m-re volt a szállásunktól


csak szokásos, house goals meg ilyenek

a como-i kikötő egy része, meg a nevetségesen régi vizibiciklik egy része, amikre nagyon szerettem volna felülni de aztán mégse, mert biztos elsüllyedt volna (mert hogy ősrégik voltak)

egy ilyen kis csemege bolt, meg egy csomó holland bicikli, én ezt nem értem, hogy hogy itt mindenki holland biciklikkel jár?

további random cuki utca

ez meg már igazából Milánó







*ez valamelyik google review-ban volt, és hát lehet hogy egy kicsit igaz

2 megjegyzés:

  1. "Van jó sok templom, szóval a kedves turista hitélete is rendben lesz, ha nem üti meg a guta mialatt azt várja, hogy a pincér végre kijöjjön." sírok! :D :D
    annyira jók a képek (is), jó, hogy írtál! :)

    VálaszTörlés