2016. szeptember 13.

Lolla





Szóval ez a Lollapalooza annyira jó volt, hogy muszáj megemlékeznem róla. Csak délután fél 4 körül bírtam odaérni (11-kor kezdődött), iszonyú sokan voltak mindenhol, az egész Treptower Park megálló egy tömeg volt, persze telefonálni nem bírtam, kb 70 fok meleg volt, és olyan por, hogy a végén már térdig koszos lett a lábam (amúgy elképesztő, hogy hány embernek jut eszébe flipflop papucsba menni egy fesztiválra 2016-ban??! mondjuk láttam pár magassarkú szandált is)

Persze élőben minden sokkal jobb, mint spotify-on, és pont ez ment amikor oda értem, csodálatos délutáni aranyfény és napsütés az arcomon, többször kéne ilyet csinálnom. Amúgy én egyáltalán nem tudtam, hogy ez aMilky chance német,  nem is értettem, hogy hogy németül beszélnek hirtelen a közönséghez.

Aztán jött James Blake, ahol nagyon nagyon sokan voltak, és borzasztóan zavart, hogy mindenki olyan közel áll hozzám meg izzadt meg mit tudom én, kb még az órám is melegített, dehát James Blake!!! szóval tök mindegy. Persze gyönyörű volt, meg megindító meg minden, volt egész sok idős ember is, ez különösen (akiket mindannyiukat egy magasított páholyba helyezett a biztonsági őr, aww)

Utána ettünk lángost almaszósszal (ez iszonyú jó, Magyarországon is divatba kell hozni), volt ez a magyar ételes stand, nem is értettem az egészet, kb az összes étel vega volt, kivéve a kolbászt?! ( :D) De az almás lángos nagyon jó, csak kicsi, és miér' 5 euró. (leírni is fáj) További kulináris élményem a furcsa zöld tészta mindenféle fűszerekkel, meg egy harmad kürtőskalácsra meglehetősen hasonlító sütemény. A második kocsmában nem volt már szénsavas ásványvíz, így az eladólány azt javasolta, hogy ad inkább proseccot és tehetünk bele jeget meg egy kis vizet is (ez most akkor nem a fröccs elképesztő megcsúfolása???),  ha szeretném, majd mellettem két amerikai turista egészen komolyan azon tanakodott, hogy vajon jó áron volt-e 3 dl bio-vegán-öko bor 10 euróért, no kidding.

Amúgy én még azt sem vettem észre, hogy ez a fesztiválozás mekkora fehérember mulatság. Jó persze Magyarországon nem olyan feltűnő hogy Soundon és a Szigeten is mindenki fehér, mivel a magyarok is és a holland turisták is fehérek,  mivel a politika gondoskodik róla hogy semmilyen külföldi ne akarjon idejönni  mert ha felszállok a hatosra még mindig nem az a jellemző, hogy tele van csadoros meg török nőkkel, de ez a fesztivál Berlin pont azon részén van, ahol az Sbahn mindig tele van törökökkel meg arabokkal néhány megállón át, és ez most is így volt, csak most ott volt még mellé csillió fonottkarkötős Vans/New Balance cipős fesztiválozó (amúgy nem mintha én nem pont ilyen lennék), csak ők mind leszálltak Treptower parknál a törökök meg fennmaradtak. Aztán odabenn láttam három afro-amerikai hipszter lányt, és kb öt kínai-amerikai hipszter lányt (el kellett magyarázzam nekik mi az a lángos!!), és kész. Az egész tömeg szőke volt és piros arcú, és azon szórakoztam, hogy mondtam Natalie-nak, hogy úgy is észre veszlek majd, olyan szőke a fejed, dehát mindenki olyan volt.

Meg ez a festival fashion, ami amúgy szerintem szuper idegesítő, legalábbis úgy, ahogy a Bershkában vagy mit tudom én hol árulják (de a Bershka amúgy is rettenetes, szerintem), láttam arany tornacipőt, szuper fonott hajakat meg Radiohead-en előttem állt egy hullámos aranyhajú fiú, és egyfolytában meg akartam simogatni a fejét (csak szerencsére túl magas volt). Amúgy meg vettem egy farmerruhát, annyira jó, bár egyáltalán nem az én alakomra találták ki, a fenekem túl nagy és a felsőtestem túl kicsi, de mindegy, még így is tetszik.

Jut is eszembe, Radiohead! Már el is felejtettem, pár éve mennyire lelkesedtem a Radiohead-ért. Tisztára nosztalgikus lettem, középiskolában volt ez az idétlen vöröshajú fiú, akivel néhányszor randiztam, és egyszer a Tisza-parton hallgattunk Radioheadet meg Placebot az Mp3 lejátszójáról, és tök romantikus lett volna, ha felfogom, hogy mi a helyzet.
No de ez a koncert, ez valami remek volt, bár annyian voltak, hogy egy idő után már nem lehetett bemenni (?? értem én ezt), és a végére rettentő migrénem lett, de mindegy, még így is fantasztikus volt,és egy kicsit megható ahogy ordított a közönség az első sorokban.


Volt még hülye tinédzser dráma is, ezen teljesen kiakadtam. Én csak kb 2 hete egy facebook csoportból vettem egy jegyet egy lánytól,  bár ezzel a barátnőmmel akivel mentem korábban megbeszéltük, és ő a jegyirodából, egy másik barátnőjével együtt. Erre a nagy mulatság előtti napon  Natalie felhív, hogy ez a másik lány, nevezthejük Nancy-nek (ha már úgy is így hívják) most hisztizik, mert ő azt hitte, hogy csak ketten mennek, és hogy Nati egyébként sem figyel rá eléggé,  meg hasonlók. Jó ez a lány mindig, komolyan mindig ilyen, senki nem érdekli és senkivel nem barátkozik, csak Natalie-val,akinek állandóan csörög a telefonja mert egyfolytában whatsapp üzeneteket küldözget. Amikor egyszer elmentünk egy bolhapiacra hárman, aztán ittunk egy kávét,  akkor is úgy viselkedett, mintha ott se lennék, én nem vagyok túl szívbajos az egyedüllétet illetően, de szerintem ez már bunkóság volt.
No mindegy, végülis az lett, hogy a délután felén kb egyedül voltam, ez nem volt baj, mivel úgy is jó volt a zene, így mindent meghallgathattam amit akartam, de akkor is, hogy lehet ilyet csinálni, hogy ott hagyni valakit, mert Nancy hisztizik? Egy fesztiválon, ahol úgy is csillió ember van? Azon is gondolkodom, hogy milyen barát hagy ilyen borzasztó hisztiket barátnőinek? Vagy hogy nem próbál racionalizálni? Mármint nekem eddig semmi problémám nem volt ezzel a lánnyal, de most már csak úgy érzem, hagyjanak ki mindenből ahol ő ott van, mert ez rettenetes és óvodás (amúgy kb 21 mindkettő), és nekem ilyesmihez már nincs kedvem. Jó oké, olyanhoz sem, aki úgy gondolja, ok valakit együtt hagyni, csak mert a másik hisztizik én meg nem, pedig arról volt szó, hogy együtt megyünk.
Úgy elhatároztam, hogy nem fogok ennyit problémázni mindenen, de most valahogy olyan nehezemre esik ezen nem problémázni, meg hogy inkább elfelejtem, de nem is tudom, mit lehetne tenni, egy kicsit kiábrándult vagyok.




ez az a rész, ahol az egész közönség leguggolt valami aktuális tánc részeként, kivéve kb három embert akik nem fogták fel időben, hogy mi a feladat, és még a színpad is lángolt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése