2015. július 20.

múlt hétfő 13

A hétfői napot nem tudom mással magyarázni, mint hogy 13-a volt. Visszagondolva persze már főleg csak röhögni tudok magamon, mert igazából minden akkora katasztrófa volt, hogy még Bridget Jones is megirigyelné. Esküszöm, csak azért nem szakadt ketté a fenekemen még a nadrág is, mert az már az első munkanapom reggelén megtörtént. (Amúgy ezen azóta is fel vagyok háborodva, mármint ugyan akkora ez a nadrág, mint amit a tom taylorban vettem két éve, és az nem szakadt el, igaz, hogy volt kb 8 ezer árkülönbség, de akkor is)

Pár napja szétesett az ágyam,iszonyú félelmetes volt, békésen alszom, majd egyszer csak arra ébredek, hogy reccs, aztán pár perc múlva zutty, és a kerett jobb oldala kiesett. Még ahhoz sem vagyok elég ügyes, hogy valami vad szex közben törjön szét az ágy. Tegnap éjjel megint reccsent az ágy egyet, amikor rátettem a hátizsákom, azóta rettegve alszom.

A hűtő ajtaja pár napja kilazult, hétfő reggelre pedig teljesen tönkrement, be sem lehet csukni, hajnali 5-kor arra ébredtem, hogy jön egy fénycsóva a hűtő felöl, fél 9-kor pedig arra, hogy teljesen leeresztett, a csirkecomb megromlott, a spenótlevél is, gondolom nem egy éjszaka alatt, hanem több napos nem rendesen működő hűtőtöl. Meglepően gyorsan hoztak egy másikat, de ennek meg a fagyasztójának az ajtaja nem nyílt ki, aztán meg szétesett, de ezt is megcsinálták. Csak épp most két hűtő van a szobámban, mert a régit nem lehet kikapcsolni, és akkora zúgás, hogy inkább vmi hullámverésnek képzelem.
Amúgy még a zuhany lefolyó is eldugult, pedig én mindig kiszedem a hajam fürdés után, és egyszerűen nincs gusztusom belenyúlni, miután mások használták 1967 óta. Ezt már nem volt képem jelenteni a törött ágy és hűtő után, úgyhogy öntöttem bele tisztítót, hát, majd meglátjuk.

Aztán meg, hogy pénteken még úgy állt a helyzet, hogy most akkor van két szakmai gyakorlatom, hétfőn meg hirtelen egy sem volt. Akiknél pénteken voltam tulajdonképpen korrekt volt, mert nem mondtak semmit, de a másik, no tőlük kiborulok. Mármint, hogy van ez, hogy egy hétig várom, hogy megmondják mit csináljak, csak hogy rájöjjenek, hogy igazából nem is annyira tudnak nekem feladatot adni. Én ezt már nem értem, ingyen akarok dolgozni, és akkor tessék.

Amúgy a legjobb dolog ami történt hétfőn, hogy főztem magamnak szuper rizottót. Ennek ellenére azt mondom, hogy ne főzzetek kollégiumban rizottót, mert borzalom. Mármint én mindig naiv vagyok ,és azt gondolom, hogy ez milyen egyszerű, mit nekem egy kis gombás rizs, aha, persze. Kicsit mindig előfőzöm a rizst, hogy a zöldség ne főjön teljesen szét, mire megpuhul a rizs (ha már az a koncepció, hogy ezeket együtt főzzük), de akkor ezt a rizst bele kell öntenem egy másik tálba. Aztán a csirkelét forralom fel, és azt öntöm egy másik tálba, csak hogy mituán a zöldség kész ezeket mind összeönthessem újra. Mindenesetre szuper lett, még annak ellenére is, hogy a spenótlevél megromlott, úgyhogy azt nem tudtam beletenni. Azt hiszem, hogy a kecskesajt a dolog nyitja, és hogy lépjünk túl azon, hogy egy barna izé az egész.




2 megjegyzés: