2015. július 30.

Mindenki nyugodjon meg, a balszerencse áradása természetesen folytatódik, tegnap előtt éjjel arra ébredtem, hogy felgyulladt az ágyam.* Jó, akkora lángok nem voltak, hogy mondjuk leégjen a hajam, de egy tízes csomag papírzsepi komplett elégett(és a lámpa is, félig), még úgy is, hogy a zacskó eléggé lassítja a folyamatot szerencsére. Annyi füst volt, hogy csodálkozom, hogy nem fulladtam meg nem kezdett el vonyítani a tűzjelző, egyébként a szoba ajtaját sem mertem kinyitni, pont ezért. Igazából én vagyok a hibás, meg a sóher fejem, hogy nem vettem magamnak egy állólámpát hónapokkal ezelőtt. Így most a kislámpámat használom olvasni, ami pont odaért a matrac széléhez, ahol pont ott volt egy csomag zsepi, ami persze felgyulladt. Meg egy kicsit Thomas Hardy is hibás, mert elaludtam a könyvén. Amúgy ettől függetlenül ez a Far from the madding crowd egy egész jó könyv, olvassa mindenki.

De vannak azért jó dolgok is, mint hogy nekem kell kifizetnem egy teljesen új matrac árát, mert adtak egy használtat. Vagy hogy teljesen németül beiratkoztam a német tanfolyamra, és B2.2 a szintem (!!), pedig azt hittem, hogy nem is tudok németül. Azóta még ma a könyvtárba is beiratkoztam teljesen németül, kész szerencse, hogy érettségi után 5 évvel csak sikerült lekűzdenem az én nem tudok megtanulni németül szindrómát. Amúgy a könyvtárost meg Károlyinak hívták, úgyhogy felesleges volt az erőfeszítés, de mindegy. A Staatsbibliothek Zu Berlin gyönyörű, és szocreál és impozáns, és a FSZEK kösse fel a nadrágját. Kár, hogy az internet nem működött a laptopomon, amiért tul.képpen odamentem és hogy szexi szemüveges fiúkat lessek. Arra is jutottam, hogy miért nem tanultam építészetet, akkor most könyvtárakat tervezhetnék, vagy reptereket, vagy bármi hasonló impozáns dolgokat, és az apukám úgyis mindent megtanított volna, amit a BME nem. (Amúgy Magyarországon nincs olyan, hogy tandíjkedvezményt kapok, ha valamelyik szülőm is ugyanarra az egyetemre járt? Mondjuk a nagyapám meg a Corvinusra járt, és ott erről nem volt soha szó, bár akkor nem is ez volt a neve)


*még én magam is felröhögtem, miközben ezt leírtam,  úgyhogy természetesen nektek is szabad


3 megjegyzés:

  1. Uristen!!! Meg jo, h nem lett semmi bajod!

    VálaszTörlés
  2. igen, szerencse, hogy időben felébredtél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de kedvesek vagytok, köszönöm az aggódást:)
      amúgy nekem ez eszembe sem jutott, amíg a portás nem mondta ugyanezt, huh.

      Törlés