2015. március 25.

amikor megértettem a szelfit

Szóval időnként rájövök, hogy egyébként nekem roppant egyszerű lelkem van, mármint most hirtelen negyvenvalahányan lájkolták az új profilképem facebookon(igen, én vagyok az a népszerűtlen ember, akinek ez soknak számít, hah), sőt néhány barátnőm képes volt külön ezért üzenetet küldeni, hogy elmondja, milyen szép (??!!!) vagyok azon a képen, és most hirtelen egy pillanatra akár szépnek is érezhetem magam.

Tudom én, hogy elég szomorú egyből szépnek és megfelelőnek érezni magam, csak mert valaki lájkolta a képem, de hát gyerekek, ez hízelgő. Komolyan mondom, hízelgő. És ha tudnám, hogy mindenféle képeket posztolok az internetekre (ideálisan a hipszter tumblimra vagy a szuperizgalmas instámra,hah), amit majd jól csillióan lájkolnak és mindenki azt mondja, hogy milyen jól nézek ki, meg milyen csillogó a hajam, vagy csak szimplán szexi vagyok akkor én is mindenféle csodálatos pózokban posztolnék képeket az épp tökéletes szemhéjtusomról*, és az új Pull and Bear akármilyen ruhadarabomról.

Na hát tessék, micsoda izgalmas revelációim vannak, csak mert egy napig tökéletesen állt a szemhélytusom, és mióta láttam ezt a videót, egészen nagyon értékelem hogy a hajam hullámos ahogy megmosom.


*tudjátok milyen nehéz volt nem idelinkelni egy csomó képet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése