2014. november 26.

Cagliari







Szerintem aki szigetre akar menni, válassza Szardíniát. Én ugyan nem vagyok sziget szakértő, de annyit mondhatok, hogy itt egész biztosan sokkal tartalmasabban eltöltheti az idejét a kedves turista, mint mondjuk Tenerifén, ahol 40 perc alatt körbe lehet autózni az egészet. Szardínián nem így van, bár Cagliari nem túl nagy, a város messzinek hitt részébe is odasétáltam 25 perc alatt. A tömegközlekedéshez nem sok szerencsém volt, de anyit mondhatok, hogy a sziget másik végében lévő Algheroba csak napi két busz van, pedig itt a sziget másik reptere is.
Az óváros tele van keskeny, macskaköves utcákkal, amik nagyon hangulatosak, minden sarkon kávézók és csemegék, vagy egy pékség, ahol olasz szokás szerint minden rettenetesen édes. Egyetek sajtot is, ha ott jártok, ezek nagyon finomak. A sajtot és a bort itt nem szokás hűtőben tartani, és én nagyon kicsi szobahőmérsékletű vörösbortól becsíptem, viszont egy félreeső apró csehóban  trattoriában ettem a legfinomabb tiramisut a világon, krémes volt és csodálatos, jó sok kakaóporral a tetején. A botanikus kert pedig gyönyörű még esőben is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése