2013. december 7.

Titkon én nagyon szeretek figyelni az emberek hangjára, főleg ha férfiak hangja, és főleg ha szexi hang. Most pedig arra jutottam, hogy jelenleg Matt Berninger hangját szeretem a legjobban hallgatni, aki a the Nationals énekese, nyílván jó kérdés, hogy a zenéjüket szeretem vagy az énekes hangját, tulajdonképpen lehet hogy mindkettő. (De olyan mély, és megnyugtató, vagy nem?)


És persze akkor legyen már színész is, Jay Ryan, most megnéztem a hétvégén kb. 8 Szépség és szörnyeteg részt, és rájöttem, hogy eléggé szeretném, ha valaki ilyen szexi reketettes hangon beszélne hozzám. Még azt is megbocsájtom, hogy civilben ennek a színésznek egy kicsit szétgyúrtam az agyam, keménycsávó vagyok feje van, a plakáton pedig nem ugyan oda festették a sebhejét, mint a filmben (nem tudom, miért nem lehetett inkább az arcát elfordítani?). Igazából ez egy eléggé szerethető sorozat lenne számomra, mert vannak benne bűntettek, nyomozás, rendőrség, szóval csupa olyan dolgok, amiket kifejezetten szeretek, és van egy romantikus mellékszál, ami pedig guilty pleasure, de az a baj, hogy a nyomozás kb a 15. résznél kezd egy kicsit kihalni, és helyette lesz valami menekülős harcolósdi, ahol le kell győzni a gonoszt, én meg inkább bűntényeket akarok. Plusz, a cuki angol fiú is meghal, sír a szívem. 


(Azon is gondolkodom még, hogy miért nem tudnak már valami különlegesebb konfliktushelyzetet kialakítani a sorozatírók, mint hogy a főszereplő élete veszélybe kerül, vagy valami hasonló?Mindannyian tudjuk ugyanis, hogy a főszereplő úgysem halhat meg az évad közepén, nem? Számomra ez a gondolat jelentősen csökkenti a dolog élvezeti értéket, dehát túl realista vagyok biztos.)

2 megjegyzés:

  1. így, így.
    Benedict Cumberbatch = eargasm :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó jaj, őt el is felejtettem, habár Johnny Lee Miller (Sherlock az Elementaryban) is elég jó, no és Jim Sturgess! ah.

      Törlés