2013. december 9.

és ne mondogassa már nekem azt mindenki*, hogy randizzak mással. én nem akarok senkivel randizni, sehogy, én csak az iskolára akarok koncentrálni, és nem azzal foglalkozni, hogy vajon a kiszemeltnek tetszik-e a körömlakkom színe, (nem mintha annyit foglalkoznék körömlakkokkal), meg tornázni is szeretnék, hogy jövő tavasszal kicsit kevéssé legyen narancsbőrőm, és most futkostam az kollégium futópadán és az nagyon jó, szóval ha lesz valaha állásom, akkor csak olyan cégnél, ahol lesz edzőterem. (nem)
nem tudom, mi ez az egész, igazából csak elegem volt ebből a randizás bizniszből, vagy a férfiakból, vagy nem is tudom. jó korán feladom, tudom én, de biztos lesz ez még így se.

*amikor még az anyukám is ezt mondja nekem, az különösen cuki, csak ne érezzem magam úgy mint valami Büszkeség és balítélet paródiában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése