2013. december 31.

amúgy mindezen korábban említett problémák ellenére is, teljes az életem, mert láttam egy fiút a hatoson, aki úgy nézett ki, mint Robert Pattinson, igen, most röhögjön mindenki, én még mindig fan vagyok, és ez a fiú olyan szép volt, vagy inkább csinos, nem is tudom, és a cipője is olyan szép bordó new balance , amit titkon én is akarok, és hát jaj na, tipikusan aki soha életében nem szólna hozzám, randikról nem is beszélve.
(no de ne aggódjatok, csinálok majd újévi társkereső top10 borzalom különkiadást)

2 megjegyzés:

  1. na ez a baj, ne így állj hozzá a dolgokhoz, hogy soha életében nem szólna hozzád..nem tudhatod, de tényleg!
    és szerintem ez kapcsolódik ahhoz, hogy szeress meg egyedül lenni, meg szeresd meg magad.. nekem egyetlen barátnőm van, alig van időnk találkozni, nagyon sok időt töltöttem egyedül, aztán rájöttem, hogy nem is olyan rossz.. :)
    és boldog új évet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja és ma este itthon fogok ülni..egyedül.. :D

      Törlés