2013. október 11.

na végre megmondta valaki az okosat a leggingsekről.


6 megjegyzés:

  1. Basszus köszi! Most már tudom, hogy kell hordani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. küldj fotót, az email címem tudod! :D

      Törlés
  2. én is egyre gyakrabban látok alulöltözött lányokat, rémesen gusztustalan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, és mindig azok, akiknek igazából kicsit inkább rejtőzködnie kellene.

      Törlés
  3. nemrég láttam az egyes villamoson valakit, akin leggings volt, de nem is akármilyen, hanem mintájában farmeranyagot mintázó leggings, amelyen még a koptatás és a gyűrődés is meg volt rajzolva. i felt disoriented for a moment there.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha, ilyet már én is láttam, és ez az a dolog amit nem is értem miért gyártanak...?

      Törlés