2013. május 27.




A mai nap ok nélkül menthetetlenül rossz, csak az javítja meg egy kicsit, hogy az előtt ettem egy melbakockát, és az előbb felhívott a fiú, hogy látjuk-e egymást este és akkor biztos hoz majd csirkeszárnyat* vagy valami más finomat, vagy egyáltalán csak idejön a jó illatú ingében és akkor az jó lesz.
Amúgy ez a fiú mostanában túl jó hozzám, vagy nem is tudom, hogy mondjam, de gyakorlatilag mindent elnéz nekem, hogy állandóan elkések, meg francia filmet néz velem (mielőtt találkoztunk életében volt vagy ötször moziban...) éjjel (more on that later), és taxit hív mert álmos vagyok, és megjegyzi mit szeretek és melyik teát és hány cukorral, és az anyukája olyan dolgokat tud rólam, hogy az eszem megáll.

Amúgy meg már vagy 2 napja nem akarok semmit csak a kispárnámon lenni és aludni, nem tudom mi van, de folyamatosan álmos meg fáradt vagyok pedig alszom rendesen, eszem rendesen, még tornáztam is, nem tudom mi történik. Mondjuk az allergiám újra visszajött, mióta elfogyott az orrcsepp.
A héten pedig csomó minden lesz, vagy 5 fontos dolognak a jelentkezési határideje, a nyári egyetemnek ami miatt kiváltottam sürgősségivel 19 ezerért az útlevelem ma közölte velem az ügyintéző hogy csak 3 hét múlva van a határideje, a guta meg ne üssön, komolyan mondom.

Na meg ez a fashion days oldal, amire most regisztráltam, hát komolyan, a legaddiktívabb dolog amit valaha találtam. Az alapkoncepció, hogy mindent csak kb 3 napig lehet megvenni nagyon hatásvadász, okos gazdag lehet, aki kitalálta. Csak hát amiket lehet venni, hm, nem is tudom, elég különös ízlésvilágot képvisel, a Desigual meg az afrikai törzsi minták némelyikhez képest egészen visszafogottak, és persze az I'm your sexy toy feliratú trikóra vágyik a világ, és a türkizzöld meg hupilila Lacoste napszemüvegek 30 ezerért, ide vele mindet..

Csak legyen már nyár, vagy legalább napsütés.


*ez a második legjobb dolog a világon



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése