2012. december 20.

give me love

napi kicsit vacak zene. jó, nem, amúgy nekem ez kb. 3:01-től kifejezetten tetszik

tegnap tévedtem amúgy, a komoly probléma/kérdés nem is az, hogy lájkoljam-e facebookon az unokatestvérem expasijának az akármijét, hanem hogy én hogy legyek, de nem hogy hogy legyek, randizzak egy olyan fiúval aki nem szokott utazni? (tudom, tudom, ez gigamega epic fail 1stworldproblem, de én most nem tudom elképzelni, ill, hogy meg miként legyek olyannal aki ki sem teszi a lábát Budapestről? én meg erre költöm az összes pénzem és még többet is, és kivel osszam ezt meg ha nem a fiúmmal?)

ja de várjunk csak, ha elmondom, hogy egyébként én nem viselem valami jól, ha egy fiú megpróbál hozzámérni, neadjistem megcsókolni, és egy kicsit rettegek az intim helyzetektől, akkor úgy is az első villamosmegállókor le fog lépni, kár is itt agonizálni.

1 megjegyzés:

  1. Akkor fogod elviselni, hogy hozzád érjen, amikor te úgy akarod, mert már annyira tetszik. Akik nem tetszenek, nem szimpatikusak, azok meg csak úgy ne fogdossanak összevissza! :))
    Ez így teljesen normális. Úgyis tudni fogod, hogy mikor igen. A pasi meg szépen legyen figyelmes, és vegye észre, hogy mi a szitu.

    VálaszTörlés