2012. november 25.

egy mérsékelten izgi vasárnap esti mém má' megin'

  • Who is your celebrity crush?Erik, a vámpír, mondtam már.
  • If you were stranded on a desert island and could only have two things with you (objects, not people or food) what would they be? a laptop, hogy emailezzek anyámnak, jöjjön már értem, és egy könyv
  • Name one food you hate: mák
  • How often do you talk to your mother a week/month?nem tudom, szinte minden nap?
  • Who is one person you would love to have dinner with? Erik, a vámpír. na jó, nem, a kedves szociológusfiú vagy Joanna Goddard
  • Boxers, briefs, or freeball? haha, franciabugyi
  • Dog, cat, neither? macska, nyilván.
  • Name one magazine in your house right now:Time
  • What’s your favorite quote? not all who wander are lost
  • What is your favorite song? snow patrol chasing cars
  • What’s your favorite movie of all time?most nem tudom, de a Bridget Jones egy klasszikus az biztos
  • Do you text, email, or call? mindhárom, de szeretek írni
  • If you could donate $1 million to a charity – which one would you choose?amnesty international, jó mondjuk az nem charity, hanem NGO, de ezt nézzétek el nekem
  • How many days in a row do you wear the same socks?leginkább egy
  • If you had a daughter, and she asked you real nice, would you let her paint your toenails? persze
  • Do you have any sisters, and if so, are they older or younger than you? If not, do you have any siblings at all, and where do you fall in the mix? nincs, de van egy unokahúgom
  • What is your Twitter username?nincs
  • Your Astrological Sign:skorpió*
  • What's your favorite sport?bámulom a szexi úszófiúkatúszás
  • What's your favorite professional sports team?nincs
  • Do you have kids? If not, do you want rugrats one day?nem és nem

*ez a horoszkóp kérdés különösen szórakoztat egyébként, mióta regisztráltam a hülye online társkeresőre, illetve nem is maga a kérdés, hanem hogy vannak emberek, akik KOMOLYAN azt gondolják, hogy ha azt leírják, hogy én tipikus halak férfi vagyok, akkor én majd tudni fogom pontosan, hogy ők milyenek, és melyik a kedvenc filmjük, továbbá amikor meghallják, hogy skorpió vagyok, akkor biztosak lesznek benne, hogy én latexcsizmában élem le az életem és még télen sem fázom a necharisnyámban, továbbá, hogy én tényleg mindig mindenkit oda akarok kötni az ágyhoz és addig játszadozni, amíg már fáj.  a horoszkó azért nem egészen így működik, emberek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése