2012. november 1.

have I truly been there

Közben az volt, hogy a hétvégére elmentem Pozsonyba, a Corvinus pedig most ilyen menőn néz ki, mert most ez megy, és mindenki sárga pulóverekben futkos, hajnali 6-tól az egyetemen, miközben mind nagyon fontosnak érezzük magunkat, ahogy mindenki más is, de talán most az egyszer szabad, és a reggeliztető nénik borzalmasan édes teát adnak, de ez rajtam kívül egyetlen magyarnak sem tűnik fel,
de a nap legjobb része értelemszerűen az, hogy találtam a Fő utcán egy gigacuki pékséget, ahol 120 ft egy kis kalács, és olyan illat van, mint karácsonykor a nagymamám konyhájában, a kávéscsészék meg a '70-es évekből maradtak.

3 megjegyzés:

  1. jé, akkor ezért volt akkora nyüzsgés a főépületben szerda este, nem tudtam h mi az a fancy rendezvény (én a hajós andrás-beszélgetésen voltam)
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óó nahát,te is ide jársz?:) nt?

      Törlés
  2. igen, nt :) ezért nemnagyon járok a főépületben, csak most ugye pont ott voltam, de az aegee-s dolog menőnek nézett ki, ügyesek vagytok!

    te mire jársz/jártál a corvinuson? mintha az rémlene hogy szociológia, de lehet hogy csak rosszul értelmeztem valamit

    VálaszTörlés