2012. június 20.

Napimacska


Igen, igen, tudom jól, ez az olyan rettenetesen szar  kategória, hogy az már jó.
Továbbá, a zenék  vacakságkategóriájából  ítélve,  melyeketaz utóbbi napokban  hallgattam,  vége lehetne már ennek az államvizsga heccnek, mert most már igazán kezd kevéssé fun lenni.

*nem tudom, hogy ennél hallotta magát a dalszövegíró? mármint komolyan, ez magyarul az olyan fokon gáz kategóriába tartozna, hogy még a D kategóriás tinidiszkókba is alig jutna be vidéken, itt youtube-on meg több mint 19 millióan hallgatták meg, hogy I wake up to your sunset uuhuu my hárt is so jetlagged wtf.**

**elborzaszt amúgy időnként, és akkor tényleg előveszem az önkritikámat, amikor rájövök, hogy milyen undorító módon tudok kritizálni másokat, mintha nekem nem lenne giganarancsbőröm, hülye ínymosolyom, vagy akkora hajam mint Hermionének az első/második HP-ben. kac. most megyek, veszek magamnak egy cipőt, mert még nem voltam elég idegesítő.


1 megjegyzés:

  1. az a kép.
    amúgy valakit a szegényes dalszövegírási képességei miatt fikázni szerintem nem ugyanolyan, mintha a kinézete miatt kritizálnád, szerintem az első teljesen legitim, mert az ember a kinézetéről nem tehet, de ha szar szöveget ír, arra kevés mentség van, lol.

    VálaszTörlés